sâmbătă, 6 ianuarie 2007

off, m-am fript!!



[la naiba, e fierbinte ciocolata asta calda]

hello ppl! i had a good time today. :) am fost cu niste prieteni, am facut poze, am ras, am zambit:). si mi-am dat seama k nu merita sa plangi pt toti si mai ales nu merita sa plangi pt oricine. am realizat k nu sunt singura care a trecut pt asa ceva, k nu sunt singura p lume. am aflat cum un suras te poate face sa t simti bine, te poate face sa iubesti viata din nou. asa k ii mai dau o sansa. nu vreau sa stau si sa ma intreb: "ce ar fi fost dak?!". nu am sa fac niciodata asta. am sa aflu ce se intampla dak. nu vreau sa ma hranesc cu vise. i just hope i have a chance. insa cum mie mie se intampla toate exact p dos in acest domeniu, as putea sa ma astept la orice cand vine vorba d asa ceva. probabil k nu o sa-l mai vad niciodata, dar speranta inca nu a murit. :) "for you, cuz u made me smile". [lapte de soia vanilat at gregory's] *take care*

Un comentariu:

  1. si eu m-am fript un pic :)) eniuei...a fost super tare azi :x gregory's :x =p~

    RăspundețiȘtergere