luni, 22 noiembrie 2010

O parte din mine





2 comentarii:

  1. Foarte frumoase fotografiile, ma mir ca nimeni nu a comentat :) Cu ce aparat le-ai facut? Am si eu cateva pe film; prin Zenit mai am chiar un film neterminat si nedevelopat, ar cam fi cazul sa dau praful jos de pe el ;))

    Apropo, ti-am raspuns la intrebare si pe blogul meu, dar bag o copie si aici :P
    Sincer, desi am ten mixt si multi ar zice ca nu se potriveste, eu prefer blushul crema :P
    Intr-adevar, el ar fi mai potrivit pentru un ten uscat, dar sa stii ca arata foarte natural pe orice fata, mai ales culorile astea 3 :P Blush pudra nu prea folosesc, mi se pare greoaie aplicarea si mi-e lene dimineata cand sunt pe fuga :)) Dar cel crema este foarte usor de intins, daca nu ai pensula, poti si cu degetele si nu intampini nicio problema :P
    Plus ca cele crema fac pielea sa arate mai sanatoasa, reflectand lumina, dar nu intr-un mod kitschos, cel putin asa le vad eu :P
    Si inca ceva, la un blush pudra e mai greu cu reaplicarea in timpul zilei (trebuie sa ai si pensula cu tine etc), dar la cel crema intinzi putin cu degetele si gata, esti fresh! :P
    Sper sa te ajute ce zic aici :P
    Orice alta intrebare e binevenita, multumesc de vizita si te mai astept pe blogul meu :*
    Iti urez o seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
  2. @ Blossoms: ms mult. sunt destul de amatoare, folosesc un olympus om-10, care face poze superbe si pe care le ador. pacat ca nu am mereu chef/timp sa fac ce poza vreau, si de aceea imi ia mult sa termin un film si sa'l developez.pup

    RăspundețiȘtergere