joi, 13 ianuarie 2011

Card Sephora!

Azi am trecut un pic pe la Sephora, iar :D. Stiam exact ce reduceri sunt, dar mor numai sa ma plimb prin magazin. Pe scurt, mi'am cumparat inca 3 oje [d'alea minuscule cum au ei], culorile mi se par super dragute si in plus sunt la reducere, doar 4,5 lei una :D.

   Siiii, la casa am avut o surpriza placuta, am primit un cadou pt ca sunt cliend fidel Sephora, sau ceva de genul, si anume: un mini portfard (care este cu adevarat minuscul) si o pensula kabuki (care este destul de mica, dar dupa spusele vanzatoarei, are peri naturali). Parerea mea e ca pensula e taiata cam stramb, si daca cumva este din par natural poate doar din par de capra care este  aspru si miroase urat [am o retinere fata de parul de capra]--> in concluzie mi se pare prea aspra pentru a fi folosita pt pudra sau blush.

Siiii, cand am ajuns acasa am gasit in cutia postala mult asteptatul card [pana acum il aveam pe cel provizoriu de hartie], care a sosit dupa aproape 4 luni jumate, desi in regulament scrie ca trebuie sa ajunga dupa 6 sapt, dar oricum a trebuit acum vreo luna sa sun la ei sa'i intreb de sanatate, si raspunsul pe care l'am primit a fost ca cererea mea fusese blocata in sistem pt ca nu aveam trecut codul postal, dar fata de la tel a fost destul de draguta incat sa il caute ia singura pe internet si sa indrepte greseala. [Deci daca tot puteau sa se descurce singuri, de ce nu au facut'o si a trebui sa sun ?!... nu am inteles asta] Dar, nu am gasit un singur plic, ci 2!! identice...... adik da, am 2 carduri :D E ceva normal asta, dar s'a produs o eroare in cazul meu? Nu stiu care e cazul, dar cam asa arata superbul card. 


Si pentru ca se numeste Sephora Black, asta inseamna ca exista si altfel de card? :D   just asking....

4 comentarii:

  1. Mie mi-a ajuns cardul ft repede..dupa vreo 3-4 saptamani :)

    RăspundețiȘtergere
  2. si eu vreau card sephora :x
    mersi mult de follow >:D<

    RăspundețiȘtergere
  3. @Denisa : data viitoare cand treci pe pa Sephora intreaba de cardul de fidelitate. am mai citit pe alte bloguri cum ca ar fi nvoie de o achizitie de min 300 lei pt a'ti putea face cardul, insa eu imi aduc aminte k am fost sub 200 de lei cand mi l'a facut. pup. si ms si eu de follow :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Si eu am primit doua carduri si nu inteleg de ce...

    RăspundețiȘtergere