joi, 20 ianuarie 2011

Chanel: Rouge Coco

I love Chanel! and everything about it!

So... am primit acum ceva timp in urma un sample Rouge Coco, pe care am lasat'o mult timp sa o albeasca prafu. Si acum ceva timp am zis sa incerc un machiaj mai 'colorat', asa ca am renuntat la buzele mele nude, sau date doar cu gloss incolor siii am descoperit ca imi plac foarte multe culorile astea din sample. Ca sa nu mai zic ca este un ruj hidratant, care dureaza pe buze cateva ore bune, cu conditia sa nu mananci. [poti sa bei, cel mai bine cu paiul... nu lasa urme:))] 
Asa arata ambalajul de sample, are chiar si o mica pensula pentru aplicare... e foarte dragut. :D Eu insa nu am folosit pensula data, mi s'a parut prea mica si de jucarie.
Si acum, ce e mai important, cum arata aceste minunate rujuri pe buze !! 
Bare lip- fara ruj (doar balsam)






Rouge COCO - 06  ÉGÉRIE










Rouge COCO - 05 MADEMOISELLE











Rouge Coco -  31 CAMBON















Rouge Coco - 26 venice











 SWATCH : 


In poze nu a iesit exact ca in realitate culoarea, insa cu ajutorul ultimei poze, sper ca v'am lamurit asa un pic :).
[ÉGÉRIE in realitate mi se pare mai transapenta si cu o tenta spre portocaliu]

Asa ca nuanta 05 MADEMOISELLE e preferata mea, si o trec pe wishlist'ul pt anul 2011.
Tie care iti place ?
pupici

3 comentarii:

  1. si mie imi place mult cum arata Mademoiselle insa imi place si Cambon:X

    RăspundețiȘtergere
  2. @bondarica: da este frumos Cambon, e un rosu destul de tare si de profund, bate foarte putin spre caramiziu.. e foarte indraznet. L'am purtat o data intr'un club si arata destul de bine :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Wow ce misto arata! Pe Chanel as da peste 100 de lei, am citit numai de bine despre rujurile lor.
    Pup

    RăspundețiȘtergere