marți, 4 ianuarie 2011

Cosmetic Plant

           Aseara, cand ma plictiseam in fata calculatorului am citit blogul Andei Zelenca care a scris un review despre o minunata crema gommage. M'a incantat destul de mult ideea (pt ca nu am mai folosit pana acum o astfel de crema) si am vizitat site'ul [click pe titlul postarii]. Produsele par sa promita multe, si toate sunt cu diverse extracte din plante. Deci ceva mai mult naturale decat cele pe care le gasim in magazine. Asa ca nu am rezistat sa nu imi comand cate ceva.
sursa:
www.cosmeticplant.ro
Pentru inceput am mi'au facut cu ochiul : Crema Gommage cu galbeneleLapte demachiant maceseCrema anti-celulita cu cafea verde si Exfoliant corporal cu cafea verde. Abia astept sa le primesc si sper sa fie macar pe jumatate pe cat de lauda se site.

Ah...si sunt in cautarea unei creme hidratante de zi, pentru ca mult timp am folosit Nivea Soft, insa acum mi se pare ca e prea grasa , iar prin septembrie am incercat crema de zi hidratanta de la Gerovital, care pentru mine nu a fost deloc buna. Si crema de la Gerovital era tot cu ceva extrat natural, dar  mi'a lasat pe fata un adevarat dezastru. Asa ca deocamdata imi e frica sa mai incerc ceva cu extract natural.Astept pareri si o sa mai caut reviews'uri.
  

Un comentariu:

  1. Si eu as vrea sa incerc cateva produse de la Cosmetic Plant, ma tot uit pe siteul lor, toate imi fac cu ochiul. Sa faci un review atunci cand primesti produsele.

    ♥♥♥ Pupici ♥♥♥

    RăspundețiȘtergere