luni, 24 ianuarie 2011

Cosmetic Plant

Dupa o lunga perioada de asteptare, in sfarsit a ajuns si comanda mea de la cosmetic plant!
Au fost ceva pb, nu se inregistrase comanda sau ceva, dupa 10 zile am sunat sa intreb daca mai traieste cinva pe acolo:)), au zis ca da.. nu au trimis comanda desi era acolo pe calculator comanda, din nu stiu ce motiv nu a fost procesata. M'a intrebat fata draguta de la tel daca mai vreau comanda si am zis ca da. Intr'un sfarsit a ajuns si la Bucuresti, dupa o excursie de 10 zile cu posta romana. :))
 Deci a fost o comanda ajunsa in 20 de zile. Dar a ajuns!!

Singura pb e la lotiunea anticelulita care are capacu desfacut, in poza l'am facut sa stea, dar nu poate fi folosit asa, ma umplu toata pe maini de lotiune cand incerc sa apas :)). E comedie :)) Desigur asta cred ca a fost doar ghinionul meu. :D
Numai binele fetele. Va astept cu comentarii despre produse, daca ati mai folosit, ce parere aveti.
Pupici!!! :*

7 comentarii:

  1. sa ne spui ce efect au cremele anticelulitice..:X..in timp dupa ce le folosesti

    RăspundețiȘtergere
  2. si eu sunt foarte curioasa, asa ca am inceput 'tratamentul' chiar de azi:D Ei spun ca rezultatele incep sa se vada dupa 3-4 sapt. so...i wait :)

    RăspundețiȘtergere
  3. cu un pic de miscare o sa aiba efect sigur:P te pup

    RăspundețiȘtergere
  4. Sa le folosesti cu placere si sa ne tii la curent cu rezultatele.
    Pupici! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. am folosit eu crema, si mi se pare f buna si a dat rezultate dupa 2 sapt :d

    RăspundețiȘtergere
  6. Ms ellie, chiar am nevoie sa dea rezultate. abia astept. pupici fetele:*

    RăspundețiȘtergere