marți, 25 ianuarie 2011

Crema hidratanta

Caut crema hidratanta de zi! [pentru toate tipurile de ten, sau ten normal, in nici un caz pntru ten gras]


Anul trecut prin septembrie am incercat Crema hidratanta de la Gerovital. Am zis ca am nevoie de o schimbare de la Nivea Soft.[care acum mi se pare prea grasa pt mine]Mi'a placut mult Grovital: pret accesibil, textura usoara si hidratanta, miros superb... perfecta! insa dupa aproximativ o luna de folosire zilnica, aproape ca m'am umplut pe fata de tot felul de 'imperfectiuni', cosuri, iritatii, cosuri sub piele... a fost un fel de dezastru. Si atunci am zis ca e de la crema [ cu parere de rau]. Dupa ce nu am mai folosit'o, totul a revenit la normal. Asa ca a fost o experienta neplacuta, pe care nu o voi uita curand. Asta mi se intampla pentru ca sunt dispusa sa incerc oric p fata mea, nu ma gandesc deloc si nici nu ma intereseaza ingredientele.
Am avut noroc insa cu crema Anti-imperfectiuni de la Elmiplant, care mi'a salvat fata, insa nu pot sa o folosesc ca baza de machiaj asa cum zice si nici ca o crema hidratanta.


Asadar, de atunci imi e cam frica sa mai folosesc crema de fata si am nevoie urgenta de una!!! Pls help. Ma intereseaza experientele voastre, pareri, sfaturi... orice idee e bine venita! Nu am incercat niciodata cremele de la Vichy, dar nici nu stiu ce sa incerc. Sunt in ceata;)).
Multumesc mult! Pupici :*

8 comentarii:

  1. Si eu am o problema cu tenul,ma irit,imi apar monstruleti cum pun ceva ce nu ii prieste.Eu acum folosesc de la Avene,Clean-AC.Nu mai stiu pretul exact.Poti sa ii faci un review cremei Anti-imperfectiuni de la Elmiplant?Pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. eu folosesc crema garnier essentials pentru ten sensibil si sunt destul de multumita de ea:d

    RăspundețiȘtergere
  3. @ LazyCat: ms pt pont, o sa ma interesez despre crema aia, si o sa scriu si un review despre elmiplant, nu credeam ca prezinta mare intres:) pup

    RăspundețiȘtergere
  4. tocmai despre produse romanesti vorbesc si eu pe blogul meu..deci te estept ;)

    RăspundețiȘtergere
  5. cele de la elmiplant sunt foarte bune;)

    RăspundețiȘtergere
  6. încearcă Hidreance Lejere de la La Roche Posay, am avut un mic tubuleț și mi se pare foarte bună.

    Sau poți încerca o cremă de la Cosmetic Plant, am niște mostre din crema vitaminizantă cu ulei de cătină și măsline și e foarte ok, dar se poate ca asta să ți se pară grasă...

    RăspundețiȘtergere
  7. Eu una recomand cremele de fata de la Nivea sau Geroccosen ( cea cu masline sau cea cu miere )

    RăspundețiȘtergere
  8. Multumesc mult tuturor pentru toate recomandarile, o sa tin cont de ele si sper sa gasesc ceea ce caut:D
    daca mai aveti si alte sugestii, nu va sfiiti sa mi le scrieti intr'un comentariu! ms mult:* va pup pe toate :D

    RăspundețiȘtergere