vineri, 28 ianuarie 2011

Elmiplant Crema hidratanta anti-imperfectiuni!

Pentru mai multe detalii despre produs, click titlu.

Am cumparat crema dupa ce am avut o mare neplacere cauzata de crema hidratanta de zi de la Gerovital. Cred ca am mai povestit. Oricum pretul este chiar ok, undeva pe la 12 lei. Pe piata se gasesc astfel de creme si de la alte marci importate, insa pretul sare de 20 de lei si nu are rost sa dau banii pe ceva care are aceleasi ingrediente si  face acelasi lucru, doar ca e din import. Si in Romania se fac pot face lucruri bune si de calitate!

Am un ten normal, uscat cateodata. Fara tendinte de ingrasare, fara imperfectiuni deranjante, fara cosuri in adolescenta, in general fara cosuri!!!  Si minunata crema de la Gerovital, care mi'a facut cu ochiul si am zis ca merita, pt ca vreau sa dau o sansa produselor romanesti in fata celor din afara, dupa o folosire de o luna jumate, m'a umplut de fata de cosulete, iritatii, zone rosii, nici nu mai stiu. A fost ingrozitor, nici fdt nu le acoperea de tot. Nu vreau sa exagerez acum, dar pt o persoana care de obicei nu are pb mari cu tenul, a fost destul de socant.
Asa ca am incetat sa mai folosesc crema de la Gerovital, si sa caut ceva in locul ei, care sa repare 'stricaciunile'.
[imaginea nu imi apartine, este de pe internet]


     Elmiplant anti-imperfectiuni nu e foarte hidratanta, dupa cum ii spune numele. Hraneste pielea si nu e nevoie de o cantitate mare pentru a acoperi intreaga fata, insa dupa cateva minute, simt pielea uscata si parca ma strange un pic. [poate doar mi se pare mie] Cred ca ar fi mai potrivita pt un ten mixt, sau gras. 


     Intradevar cosurile dispar, sau le usuca si dispar, pt ca contine acid salicilic. Rezultele au aparut dupa aprox 3 saptamani de folosire. Am avut si o perioada cand am asteptat sa treaca de la sine cosuril, lucru care nu s'a intamplat, bine ca nu am asteptat mai mult.


     Desi este recomandata ca baza de machiaj, avand pb cu pielea destul de uscata, si cum ziceam ca aceasta crema nu'mi hidrateaza destul de mult tenul, nu pot sa o folosesc in acest sens. [am incercat]


    Este o crema buna, accesibila, recomandare varsta 15-25 de ani, Non-Grasa, Non-Comedogenic!


O recomand pt pb asemanatoare celor pe care le'am avut eu !
Sper ca v'am fost de folos cu sfaturile si experientele mele! 
pupici :*

6 comentarii:

  1. Iulia poate te intereseaza concursul meu:D
    http://federova.blogspot.com/2011/01/giveaway-no1-by-federova.html#comments

    RăspundețiȘtergere
  2. Uuu thumbs up ptr Elmiplant! :D Eu folosesc crema de zi de la Elmiplant si demachiantul. N-as vrea sa-ti recomand neaparat crema care o folosesc eu, e pentru ten uscat/sensibil dar nu este grasa deloc, hidrateaza foarte bine :) Eu sunt foarte multumita de produsele Elmi, desi inainte nici nu vroiam sa aud de ele :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Si eu am patit la fel si patesc in continuare,am pe fata bubite,sunt iritata...si fol crema de la garnier,nu stiu sigur daca de la crema e,eu tind sa cred ca si vremea de afara este de vina,in general iarna tenul e predispus la asemenea iritatii.Eu astept sa vad acum daca imi trec bubitele cand se mai incalzeste afara si am cumparat inca o crema pt ten sensibil cu extract de castan,astea am inteles k sunt bune pentru tenul sensibil...Acum astept sa vad dak are vreun rezultat...

    RăspundețiȘtergere
  4. @ Lauren: sunt super multe produse romanesti in general. chiar merita incercate :D

    @PreciousBoutique: la mine nu e de la frig, pt ca am avut problemele asta de prin octombrie.
    Nu stiam de castan, unde s poate gasi crema aia?:D

    RăspundețiȘtergere
  5. Acelasi tip de ten am si eu:(uscat si ma irit si imi apar monstruleti.De abia astept sa incerc crema.Merci de review :*

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu nu m-am inteles deloc cu aceasta crema. Mi-a facut tenul varza. Il am mixt cu tendinta spre acnee usoara si fiind f bruneta dupa 2 saptamani nu am vazut nicio ameliorare, dar in schimb m-am trezit pe fata cu pete maronii (exces de melanina, hiperpigmentatie). Nici macar nu-o puteam folosi ca baza de machiaj, imi decolora efectiv fondul de ten sau cand il intindeam se lua pe maini asa ca niste borbonele. Nu stiu ce sa zic despre produsele romanesti, dupa aceasta experienta nu mai ating de nimic... Nu sunt snoaba, dar pur si simplu nu am incredere. La 12 lei nici nu vreau sa ma gandesc ce contine in ea. Pup. Sa fiti frumoase si sa aveti grija ce puneti pe fatza!

    RăspundețiȘtergere