duminică, 16 ianuarie 2011

Givenchy Photo Perfexion

Am zis : tenul nostru merita doar ce e mai bun. Asa sa caut cel mai bun fdt pentru tenul meu... pentru inceput.
Intotdeauna o sa gasiti fdt care pt tine nu a fost bun, insa poate pt prietena ta cea mai buna, e genial, si invers. Deci tocmai din acest motiv , al subiectivitatii, parerile sunt impartite despre toate produsele de make-up si chiar skin care in general.

Mentionez ca tenul meu este normal-uscat-foarte putin uleios- deci aproape mixt.

Acoperire:                  ****
Rezistenta la transfer:  ***
Uniformizare:              *****


#6  Perfect Honey
So, Photo'Perfexion  un fdt LICHID. E bine de stiut asta, fiind ceea ce poate sa te determine sa iei o decizie in privinta oricarui fdt. Are o culoare foarte puternica si placuta, deci e foarte pigmentat, neasteptat pt un fdt lichid. Asadar eu personal nu pot sa concep sa nu imi hidratez foarte bine toata fata inainte de folosirea lui, sau cel putin o baza de machiaj hidratanta, asta in zilele mai calduroase cand sebumul fetei este mai abundent si asta ma mai ajuta pt a abtine un efect natural. Dar de obicei folosesc o crema de fata hidratanta (inca o caut pe cea ideala). Daca nu aplic o crema hidratanta inainte, pe portiunile uscate ale fetei produsul nu se intinde uniform, tot lichidul (apa) din fdt parca este absorbita de ten si nu ramane la suprafata decat pigmentul, care este puternic si daca nu este intins uniform si blend'uit bine la 'granitele' cu culoare naturala, risc sa capat efectul d masca, sau cel putin un contrast ciudat intre fata si gat.

Se intinde foarte bine pe fata cu buretel/pensula/degetele, pe un ten hidratat in prealabil!!!. Acoperirea este medie, insa nu cred ca este nevoie de mai mult. Are scopul precis de a uniformiza si lumina tenul, pe care il indeplineste cu succes.

 Nu este anti-imperfectiuni,  acopera roseata, insa pentru ca acoperirea este medie iar formula lichida nu cred ca ar arata prea bine pe 'cojitele' ramase dupa lupta cu un eventual cos sau mai stiu eu ce in genul acesta. Insa eu nu am pb mari cu tenul, deci nu pot sa pronunt mai mult de o simpla parere.


Concluzie: -este un pic mai dificil de purtat, fata de alte fdt mai cremoase, insa nu consider asta ca fiind un         impediment, mai ales daca iau in calcul si rezultatul

                 - pe fata aproape ca nu se simte (cateodata seara cand stau sa adormita in pat nici nu'mi dau seama ca trebuie sa ma demachiez)

                  - pigment puternic -> uniformizeaza superb  (creeaza un efect super, o luminuozitate a fetei geniala, un sentiment : stii ca e acolo, stii ca nu ai putea sa faci asta fara el, insa nu il simti si nu se vede decat ce trebuie); recomand folosirea produsului impreuna cu o pudra potrivita tenului

                - este foarte important sa fie nuanta potrivita, altfel risti un adevarat dezastru, insa din cate stiu sunt decat 6 nuante disponibile sau ceva de genul, ceea ce mi se pare cam putin


Sunt la a 2a sticluta si l'as achizitiona din nou. Poate cand am timp si chef sa incerc si alte fdt si mai potrivite pt mine (ceva care sa stea si mai bine pe tenul meu normal-uscat), insa pana atunci sunt pe deplin multumita.

[Parerile si sfaturile prezentate aici sunt din propria experienta si nimeni nu poate garanta ca asa va fi si in cazul  altcuiva]
Sper ca v'am fost de folos si aveti grija la alegerea nuantei potrivite! :D Astept pareri. Pupici

2 comentarii:

  1. Super , am mai auzit pareri bune despre el,vreau si eu sa-l folosesc .. De unde il iei si cat ai dat pe el :D

    RăspundețiȘtergere
  2. @Antonia: pana acum mi l'am luat din sephora unde ultima data pretul lui era de 163 lei, dar l'am gasit si pe net la sume mai mici 130 lei (strawberrynet.com)

    RăspundețiȘtergere