vineri, 21 ianuarie 2011

Lip Balm

Afara e frig, vant, ce sa mai.. o adevarata tortura pentru pielea expusa direct... in mod special fata.
O foarte buna protectie pentru buze este : balsamul de buze, cunoscut si ca strugurel ;)) Hidrateaza buzele si le protejeaza impotriva frigului, si lasa si o stralucire subtila buzelor...  e exact ce imi trebui intr'o zi normala, cand nu e nevoie de prea mult machiaj.

Eu folosesc Himalaya Lip Balm, l'am primit cadou la revista Avantaje acum vreo luna sau poate mai mult. Cred ca e singurul balsam pe care chiar imi place sa'l folosesc, mai ales ca are tot felul de extracte de morcovi si nu stiu ce ;)) E yummi!!







Tu ce strugurel folosesti? :)
pupici :*

5 comentarii:

  1. O sa il cumpar si eu ..am vazut ca e pe net in jur de 7 lei...vreau sa imi achizitionez mai multe produse himalaya pentru ca sunt foarte bune..eu am de la ei o crema de noapte si imi place mult de tot:X:X:X. Pupici :* :* te astept si la mine pe blog

    RăspundețiȘtergere
  2. @ emm@ : si eu vreau sa incerc mai multe produse de la ei, doar ca in carrefour unde imi fac eu cumparaturile, nu prea exista sau exista doar o gama mica de produse. tu de unde le cumperi?

    RăspundețiȘtergere
  3. Si eu tot Hymalaya folosesc.Noroc cu revista :)) ca altfel nu m-ar fi atras sa-l cumpar.E ft bun!

    RăspundețiȘtergere
  4. eu le cumpar de pe e-natural.ro....au si siteul lor hboutiques.ro..dar am vazut ca ei le dau mai scumpe

    RăspundețiȘtergere
  5. multumesc frumos pentru pont Emm@ :) am aruncat o privire p site si sunt preturi ok. o sa caut ceva reviews'uri despre niste creme, poate scrii si tu o parere despre crema de noapte de care mi'ai zis:D pup

    RăspundețiȘtergere