duminică, 23 ianuarie 2011

Mac Select Moisturecover Cache-Cernes

          
               Aceste este produsul del a care, in mod inexplicabil, asteptam minuni.
 Este un anti-cearcan normal, lichid, asa cum ar trebui sa fie, cu o acoperire medie.
Din pacate eu am nuanta NW25, cea care mi'a recomandat'o vanzatoarea. Atunci parea perfecta cand am cumparat'o, insa acum mi se pare portocalie pe fata [probabil ca intre timp mi  s'a mai albit fata, mi se intampla iarna]. Acum cred ca as avea nevoie de NW20 max.
Eu am tenul galbejit, dar dupa cum am mai intrebat fete care se pricep, pentru cearcane acopera mai bine NW. Acum fiecare face cum stie ca ii este mai bine.:)


  Pro:
  •    nu se strange in liniile fine de sub ochi
  •    cu o singura picatura sub fiecare ochi acopar tot ce e nevoie, deci chiar si pentru o  folosire zilnica tine cateva luni bune [cantitate 5 ml]
  •     rezista destul de bine pe fata, nu se stange/aduna/dispare dupa cateva ore.
Contra:
  •    nu are acoprire 'totala' ->nu exista produse minune:)
  •    pret 79 lei [atat am dat eu din MAC Baneasa]


Concluzie:   - Face ce trebuie, dar nu l'as recumpara pentru ca mi se pare prea scump si nu e cel mai bun anticearcan ever. Oricum nu consider ca am asa mari pb cu cearcanele, pot sa traiesc si fara.






Sper sa intelegeti ceva din poze, m'am chinuit o gramada pentru ca nu stateau nicicum:)).
Mentionez ca toate cele scrise mai sus sunt din propria experienta, iar oricine poate avea o cu totul alta parere. :)
Ma gandeam sa fac un blog sale, ca tot e la moda. Sa dau sansa si altora sa foloseasca niste produse pe care eu nu le folosesc si pe care probabil ca o sa le arunc cand expira, ce ziceti?
Thx girls :D Kisses :*

6 comentarii:

  1. nu o sa fie cine stie ce... doar 'testez' piata :))

    RăspundețiȘtergere
  2. mi se pare interesante blog-sale -urile, deși de multe ori rămân cu admiratul:))

    Cât despre concealer, ca să vezi ce putere de acoperire are un corector, e bine să îl testezi pe o venă din interiorul mâinii :)

    RăspundețiȘtergere
  3. @ iguanitza: ms pt pont,dar nu cred ca are viata lunga corectorul asta cu mine:)); o sa le incerc asa de acum inainte:D

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna,

    Intre timp ti-ai schimbat parerea de cancealer?

    RăspundețiȘtergere
  5. @ Jules: Nu inteleg intrebarea prea bine. Daca de cand am scris postul, pana in prezent mi'am schimbat parerea? Nu, insa nu cred ca pot sa'l dau cuiva pt ca nu ar fi igienic, asa ca o sa'l folosesc mai la vara, pe o piele mai bronzata.
    Daca nu e asta raspunsul pe care il cautai, te rog sa ma scuzi si sa reformulezi intrebarea:D. Pupici:*

    RăspundețiȘtergere