luni, 31 ianuarie 2011

Povestioara IL MAKIAGE!!!!

     
       Buna! [urmeaza o poveste mai veche, aproape un an cred ca are.... dar e bine d stiut] 




      Si eu am fost racolata de pe strada pt o sedinta de make-up la ei. iti dai seama ca am acceptat, sa vad ce e de capul lor. 
dupa ce ca am fost stresata cu vreo 3 telefoane in ziua respectiva, ca sa fie sigure ca o sa vin, cand am ajuns acolo, m'au lasat sa astept vro 20 de min. [pai ori va grabiti, ori nu] 
      Toate tipele de aolo erau machiate absolut la fel: albe la fata, tus negru si ruj rosu! era un fel de moda, nush. ma enervat teribil atmosfera creata, care era ceva foarte fals, precum zambetul larg pe care il afisau toate. orice spuneau era cu un zambet imens pe fata. 
       Machiajul pe fata mea a lasat de dorit mult, al tau ba chiar arata mai ok. la un moment dat am intrebat'o pe domnisoara care ma machia daca miroase fdt, pt k simt un miros neplacut [sunt foarte sensibila la mirosuri] si mi'a zis ca nu. dar pensula era absolut imbibata in fdt vechi si nou, uscat... oribil. toata ziua am ramas cu mirosu ala pe nas. apoi fortat mi'a spus repede cat costa produsele cu care m'a manjit pe fata. 
    Am fost apoi curioasa de scoala lor de make-up. mare greseala. O fata la fel de falsa, machiata cum va ziceam, care imi zambea in continuu si care era deja la modulul 2 de machiaj de la ei, imi povestea cat de misto e, si bla bla bla. nimic interesant. cand am inceput sa o intreb practic, ce face, cum, cine... s'a enervat si mi'a zis ca eu de fapt nu vreau sa fac cursurile la ei, si ca am venit din alte motive aici[ da intradevR, IN TIMPU LIBER SUNT SPION AL COMPANIILOR DE MAKE-UP] si apoi practic m'a dat afara. 
      La plecare mi'a zambit din nou foarte fals si ironic oarecum sefa lor, al carui ruj rezista nu stiu cate ore pe buze.... am zis ca abia astept sa ma sterg pe fata, pt ca mirosul era acolo, pe fata mea.... si opera de arta, lasand la o parte mirosul, ma facea sa plang. [ah da, d'aia s'a suparat tipa aia, ca i'am zis ca si eu stiu sa ma machiez, chiar mai bine decat au facut ele] 
     Cam atat pot spune despre cei d la il makiaje! sper sa 'traiasca' 1000 de ani:))
[acasta mica povestioara era de fapt un comentariu, dar am zis ca merita sa'l tin minte, deci am dat repede copy paste pe blog]
Pupici:* si aveti grija pe cine lasati sa va machieze 
si daca nu v'am convins nu ezitati sa intrebati bunul nostru prieten google :)

5 comentarii:

  1. Cat de aiurea...adevarul e ca mai bine nu zambesti deloc,decat sa zambesti fals.Se vede de la o posta si ii faci pe cei din jurul tau sa se simta si mai nasol.Pacat ca pe ele nu le-a invatat nimeni asta :))
    Apropo...ca ai zis ca toate erau machiate la fel.Am vazut pe pielea mea cat e de nasol.S-au dat cele de la Sephora cu ruj maro inchis mat.Toateee!oriunde ma intorceam vedeam cate un cadavru ambulant :)) :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Comentariul asta l-ai scris pe blogul Ancai Buzea? Si ea a povestit pe blogul ei, acum cateva luni, despre neplacuta experienta cu cei de la Il Makiage.

    RăspundețiȘtergere
  3. @ Sweet crazy lollipop: da, am ramas marcata rau, d'aia am si scris asta :)). De atunci le ocolesc mereu standurile din mall, pt k mereu ma 'invita' sa imi prezinta produsele:)) le raaspund mereu "Nu, multumesc!" si nici nu ma uit la ei:))
    @ cristinamar: da, la ea pe blog am scris comentariul, si cand am vazut ca am scris cam multisor, am zis sa il 'imortalizez' si pe blogul meu:)) cel putin mai sunt si alte persoane de parerea mea, deci nu sunt nebuna:))

    RăspundețiȘtergere
  4. Si pe mine m-au racolat pe strada odata, le-am raspuns frumos ca nu ma intereseaza firma lor, nici nu auzisem de ei, si a ramas foarte surprinsa tipa respectiva de "ignoranta" mea. Excuse me, n-a vazut ca aveam o fata total scarbita cand am trecut pe langa ea? :-j M-am lecuit oricum de orice inseamna "tipe false care fac reclame in mall-uri sau magazine mari" :|

    Imi pare rau de experienta ta neplacuta, dar macar ai vazut ceva gen "asa nu" :))

    pup!

    RăspundețiȘtergere
  5. E pacat de lipsa de experienta a fetelor, de lipsa de talent si de comportamentul care lasa de dorit pentru ca produsele sunt chiar foarte bune si ar merita promovate de 1000 ori mai bine... :*

    RăspundețiȘtergere