luni, 3 ianuarie 2011

Produse de make-up!

Vreau sa fac o lista cu produsele de make-up pe care le'am folosit de'a lungul timpului, sau pe care inca le folosesc. Mai exact, produsele cu care mie mi'a fost bine si care m'au ajutat ca sa ma simt mai bine.
Aceastea sunt (ordinea este aleatorie):



  1. fdt L'oreal Infaillible (sau accord parfait, pana sa apara infaillible) : pt mine amandoua  mi s'au parut la fel. au fost f bune mult, mult timp. cred ca le'am folosit mai mult de 2 ani, cu mici intreruperi.Am incercat o data chiar si varianta crema, roll on. 

2.   fard trio L'oreal - 2 culori pentru shadow si cea de'a treia pt sprancene. nu am gasit pe net acelasi      ambalaj ca al meu (probabil ca ce am eu este o varianta mai veche care nu se mai fabrica), dar culori par la fel. oricum nu va luati dupa culorile din poze, in realitate sunt un pic altfel.
                      Si color appeal trio folosesc, chiar daca nuanta deschisa s'a terminat de mult, mai am din cele inchise si inca mi se par perfecte pentru a'mi contura ochii intr'un machiar de zi cu zi. (culorile nu sunt chiar ca cele din imagine)




      3.  Nivea young Clean Deeper! in fiecare seara dupa ce ma demachiez. cred ca il folosesc cam de cand a aparut, oricum de foarte mult timp. 
           

     4.  Nivea Soft - crema de fata. Usor de gasit in magazin, usor de folosit, foarte hidratanta, si mult timp a fost pt mine o foarte buna baza de machiaj. 
                     

    5. Elmiplant Crema Hidratanta anti-imperfectiuni. M'a ajutat atunci cand alte creme au f acut prostioare pe        fata mea.

                                                     

    6.  mascara L'oreal Telecopic Clear Definition- il folosesc cam de cand a aparaut, am mai incercat si altceva, dar pe acesta l'am recumparat. Am mai folosit si L'oreal lash architect pana sa aflu de telescopic, sau cand aveam chef de o schimbare ( le schimbam intre ele)
                                                     


   7.  Pudra compacta L'oreal Infallible sau accord parfait. 

                



  8. Pudra Max Factor Translucent loose powder
        



  9. Fdt Givenchy Photo'perfexion spf 20


  10.  Blush -oricare ar fi el, nu am unul preferat, de fiecare data incerc altceva- spre ex mi'a placut destul de mult Cargo BeachBlush (Blush + Bronzer in one)
      

        Ar mai fi multe de adaugat, dar aceastea sunt cele pe care le apreciez in continuare si fara de care nu as fi putut sa traiesc.  Desigur ca nu as putea sa traiesc nici fara accesorii: buretei, pensule :x( cat mai multeee), concealer, diverse farduri de pleoape, iluminator,  primer pentru fata, lipbalm (oricand vreau sa ma dau cu ceva pe buze, dar de obicei nu ma dau). Dar toate acestea sper sa fie subiectul unui viitor post. 
      Sper sa va placa si sa imi dati sugestii pentru ce am scris, sau ce nu am scris, sau pareri pur si simplu.          

2 comentarii:

  1. Crema Nivea folosesc si eu,tot ca baza de machiaj si e foarte buna,cel putin pt mine;))
    :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu am lash architect acum si nu sunt deloc multumita de el! Data viitoare imi iau Telescopic :)

    RăspundețiȘtergere