sâmbătă, 22 ianuarie 2011

Today's shopping!

Aveam planuri mari pentru ziua de azi. Dar aceasta au fost total date peste cap in momentul in care m'am trezit si intamplator m'am uitat pe geam. Deja ma gandeam ca pe viscolul care era afara nu aveam sa mai ies nicaieri din casa. Dar pana la urma am zis sa merg totusi...si bine am facut.

 Dupa 8 ore de stat prin magazine am ajuns si eu acasa..mai am un pic si lesin.Sa va spun pe scurt ce mi'am 'achizitionat' in materie de make-up si sa'mi spuneti ce parere aveti:
1. Clestisor de intors gene de la Douglas 16 lei
2. Mascara NYX Super Long Lashes! 23 lei
3. Pudra bronzanta Sephora 28.50 lei
4. Max Factor Pan Stik fdt 28 lei

Abia astept sa le folosesc si sa fie la nivelul asteptarilor mele :D.
 Daca aveti pareri sau sfaturi va rog sa le lasati la comentarii.
 Thx girls. Kisses! :*

6 comentarii:

  1. De unde ti-ai luat mascara de la NYX? Daca de la Marionnaud, de la care din magazine? :-S Caut un stand NYX de ceva vreme si n-am gasit inca :(

    sa le folosesti cu placere!

    RăspundețiȘtergere
  2. clestisorul de ochi mi se pare putin cam scumpicel..de ce nu l-ai ales pe cel de la Elf era 8 lei...ma rog:D

    Am fost si eu pe la Sephora si am vazut ca aveau preturi foarte atractive la unele produse, insa m-am abtinut:D

    astept sa ne spui parerea ta despre produse...mie mi-ar placea in mod special sa-ti aflu parerea despre Max Factor Pan Stik fdt..imi face cu ochiul:D

    RăspundețiȘtergere
  3. @ Lauren : din Marionnaud din Afi Cotroceni. E 'ascuns' standul:)), e in spate in stanga. Nu prea stiam ce sa incerc, nu am mai avut produse de la NYX si nu aveau tester la nici un produs.

    RăspundețiȘtergere
  4. @ bondarica: mi s'a parut foarte ok clestisorul ca pret, pana acum nu am mai folosit si am zis sa'l incerc pe acesta, nu mi'am dat seama ca exista si la elf, a fost o chestie de moment... ai si tu dreptate.
    da sunt multe chestii colorate la sephora care imi plac si de cand sunt reduceri tot imi iau cate ceva.
    o sa testez produsele zilele astea si o sa scris o postare saptamana viitoare:) pup

    RăspundețiȘtergere
  5. Ah am inteles! Abia astept sa le fac o vizita, poti incerca blushurile de la ei, sunt foarte bune, si fardurile mono, creioanele de ochi. Eu am fost foarte multumita de produsele astea :)

    Deja mi-am pus in plan Marionnaud Afi :))) thanks :*

    RăspundețiȘtergere
  6. si eu am bronzeul de la Sephora, si sunt chiar multumita de el :)

    RăspundețiȘtergere