joi, 27 ianuarie 2011

Today's shopping!

     Shopping!! mult, peste tot, tot timpul!!! [desperate girl]
     Ma plictiseam teribil si nu imi era mintea decat la shopping de cand m'am trezit de dimineata. Asa ca am fost la shopping. [favorite activity].

     Ca tot sunt reduceri, am zis ca poate imi iau si eu ceva accesorii. Nu prea am avut noroc pe partea asta. Mi'am luat doar un lantisor cu un "J" minuscul, dar foarte finut si cam atat la capitolul asta. [magazinele de haina si accesorii in general nu prea mai prezinta interes in ultima vreme, nu gasesc niciodata ceva sa'mi placa]
     Am intrat la The Body Shop, in cautarea pensulei unghiulare pt liner si sprancene, pt ca o vroiam dar nu o vazusem 'live'....inca. Am fost dezamagita de pensula, era mult mai mare decat ma asteptam, si nu cred ca m'as fi descurcat cu ea pt aplicarea fardului pt sprancene. Dar mirosa tare frumos acolo, si m'am ales cu un gel de dus cu aroma de cirese....hmmm. E dulce...superb!! [nu recomand pt persoanele care nu suporta mirosurile dulci]

     Am fost apoi la Yves Rocher, sa imi cumpar pensula pt liner de acolo, insa nu o mai aveau, asa ca mi'am luat o pensula pt corector, plus un samponel care era la reducere [sampon 3 in 1 cu extract de Hemamelis]

     Si revista Beau Monde Style vine plina de cadouri dragute: produs de beauty+carte/dvd/sosete trei sferturi.


Voi ce v'ati cumparat de la reduceri?
pupici:*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu