marți, 22 februarie 2011

Beauty bloggers!

Acum m'am pus la curent cu ultimele vesti .Epurica a avut geniala initiativa sa creeze o mica comunitate a beauty blogaritelor din Romania. ;)) Asa putem sa comunicam direct intre noi mult mai usor, pt ca acum exista un grup pe facebook pe care putem sa ne scriem of'urile sau sa raspundem la intrebarile celorlalte 'colege'. Mi se pare asa de dragut totul. Abia astept sa organizam un beauty-meet... [so excited :D]
Daca va incanta ideea, puteti sa intrati in grupul de pe Facebook, aici.


Pupici:* [si ne 'vedem' pe grup] 

2 comentarii:

  1. da , de sambata am intrat in grup pe FB . Chiar daca sunt putin batrana pentru voi ,mi-ar placea.pup

    RăspundețiȘtergere
  2. @ modniza: eu abia acum l'am descoperit.
    ma faci sa rad, chiar ma gandeam mai devreme cine ar vrea sa iasa cu mine la shopping !?:)) ma gandeam cum o sa fiu eu un fel de copil nebagat in seama de voi, 'fetele mai mari' ;))

    RăspundețiȘtergere