luni, 28 februarie 2011

Review Elf!

Am facut acum ceva timp o comanda la Elf, cand era promotie 50% off Face (aici). Am folosit produsele si acum pot sa spun cateva cuvinte despre fiecare. 










Zip Zapper (creion tratament pt ten): Este un produs destinat cosurilor, sau asa il folosesc eu. Seamana cu unele produse care se gasesc pe piata, si sincer cred ca e cam la fel, doar ca  la o treime din pret. Eu nu pot sa zic ca am cosuri in general, insa se mai intampla sa mai apara din cauza machiajului, sau pur si simplu. Are in compzitie acid salicilic, care usuca zona afectata, ca si crema Elmiplant anti-imperfectiuni. (review aici) Le'am folosit impreuna, intai am aplicat creionul si apoi dupa ce s'a uscat putin, am folosit si crema. Doarece nu am pb majore cu tenul ,nu pot sa zic ca imi este indispensabil un produs din categoria lui, dar e bine de stiut ca exista:) 
Pro: 

  • usuca cosurile
  • are un miros ce aduce a medicament, ceea ce ma face sa ma simt bine, dandu'mi incredere in produs:))
Contra: 
  • nu am vazut rezultate concrete, inafara faptului ca a calmat zona 

Concluzie t: zona pe care a fost aplicat s'a calmat mai repede, insa pt ca NU am pb grave, nu il consider necesar.


Crema iluminatoare (nuanta Spotlight) Tubul este parca mai mic decat ma asteptam, desi sunt obisnuita cu gramajele reduse de la elf, insa e destul de mult produs. Nu este nevoie de o cantitate mare, so...este destul de economic. 






Pro: 

  • se aplica usor
  • arata frumos pe fata
  • consider ca este un iluminator bun pt pretul sau
Contra:
  • nu rezista foarte mult pe fata, aprox 4h
  • daca nu este amestecat inainte de folosire, cand scot produsul din tub iese pigmentul separat de apa/lichid ...ce e ala:))
Concluzie: este un produs bun, trebuie agitat inainte de folosire (ca orice alt produs lichid)

Pudra bronzanta (nuanta Sun Kissed) Nuanta e un pic diferita decat poza de pe site care pare un pic roz, roscat. A mea nu e deloc spre rosu, e un bronzer shimmery(sclipicios) Este foarte dragut ca blush, sau impreuna cu blush'ul.






Pro: 
  • shimmery/sclipicios - my favorit :)
  • se consuma greu = mult produs (in cond normale de folosire)
  • poate fi folosit in loc de blush, sau impreuna cu acesta
Contra:
  • nu rezista f mult pe fata, sau poate rezista, dar particulele sclipicioase dispar, si nu mai are aceeasi 'valoare'
Concluzie: un bronzer super dragut, mult, pret super... o pudra care merita.

Sampon pt pensule (gama Studio) Sticla ma astepam sa fie mai mare.... mult. Dar nu conteaza, e f ok, se consuma destul de putin la o folosire...sau poate sunt eu econoama:D 
Pro:
  • un miros dragut...ca doar e sampon
  • curata bine, mai bine decat sapunul normal
  • ambalat ok, capacul in mod special imi place pt ca e usor de folosit si nu pierd sampon inutil
Contra:
  • poate sticla prea mica, insa cred ca o sa imi ia mult timp sa o termin
Concluzie: imi place mult, e super accesibil

Corectati'ma daca am gresit cu ceva, astept sfaturile si parerile voastre.
Voi ce produce de la Elf ati incercat si v'au placut?
pupici:*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu