vineri, 11 februarie 2011

Short Wishlist!

Nu vreau multe.... dar ce inseamna mult pt noi ?!:D




In primul rand, nu vreau decat o pereche de pantofiori, si cum nu am gasit poza exacta pe net, poate ca nu o sa ma intelegeti, pt ca ei i'am vazut in magazin pe un bej-roze superb, the perfect nude pums ever!


Dar banuiesc ca si acestia ar putea fi o alternativa, si sunt si mai ieftini, so .. the perfect gift!!

Mi se pare geniala rochita asta bej-roze...se pare ca merg pe aceeasi linie;)). Dar chiar e superba. Dar si o rochita scurta de vara, intr'o culoare vesela si totusi linistita ar fi un cadou bine venit.
Vreau sa mai spun si ca ador gentutele elegante, indiferent de marime, intotdeauna o sa iti transforme o tina casual in ceva demn de admirat:)

               Ohh... era sa uit: parfumul meu preferat. Cred ca stiti ca un parfum miroase diferit pe pielea fiecaruia, iar Mademoiselle miroase divin pe mine.... dar el stie asta :D 










    Si la tinuta de mai sus, mai ales la pantofiori, ar fi pacat sa nu ii asortez cu o bijuterie precum aceasta (cam asa sunt si pantofiorii)

And maybe... some make-up?! Nu sunt sigura ce, dar orice lucrusor nou este binevenit si isi va capata locul meritat printre produsele mele de make-up.

Si in ceva absolut adorabil!!! O brosa in forma de scorpion, zodia care ma caracterizeaza. Sunt sigura ca gasim ceva sub aceasta minunatie de 80000$ care sa aiba acelasi efect vizual si care sa ma incante la fel de tare.... ce zici iubi?!

Si cam atat....sincer femeile nu vor mult sau multe. Sunt doar cateva chestiute care mi'au venit repede in minte. Nu necesita vacante prin locuri exotice sau prea multe planuri, doar o mica atentie [u can find everything online], pana la urma e doar Valentine's Day. Oricum nu tin prea mult cont, dar sa nu lasam asa o zi nemarcata.
[in speranta ca va citi cineva - the one- acest minunat post]

And girls...ma intreb: Voi ce wishlist aveti pt aceasta zi minunata?!
pupici:*

6 comentarii:

  1. Hahahah in afara de parfum tot ce e pe wishlistul tau ar fi si pe al meu :))) Perfect nude pumps - ii caut de vreo 3 ani :)) rochita scurta de vara, as transforma-o intr-o fusta, dar modelul postat de tine, o rochita bej roze awww :X iar inelul ala e superb!

    te pup si sper macar o parte din wishlist sa ti-l indeplinesti! :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Tinuta modelului blond, al carui nume imi scapa, este just my cup of tea. As iesi asa si la o terasa cu prietenele, dar si in club. E si sexy (eh, imi cam plac rochiile si fustele scurte), dar si comoda. Si nici ostentativa, nefiind sandale cu tocuri ucigase ci cizmulite.

    RăspundețiȘtergere
  3. M-am amuzat pt ca te cheama Iulia si esti scorpion. Si eu ma numesc la fel si sunt nascuta in aceeasi zodie ca si tine. De altfel, imi place tot ceea ce ai postat.

    RăspundețiȘtergere
  4. Great post dear. Love everything featured here!
    xx

    RăspundețiȘtergere