joi, 10 februarie 2011

Top 5 produse descoperite in 2010

        Stiu ca este un pic cam mult trecut peste 2010, dar vroiam sa scriu de mult un top al descoperirilor personale. 
        Topul este scurt si simplu, care merita [cel putin pt mine], pe care le'as recumpara [daca nu descopar altceva intre timp]. Intentionez sa scriu,pe viitor, si o scurta parere si despre produsele care nu au review. Hope u like it:D !


1. Givenchy Photo'Perfexion - review aici


2. Cargo Beach Blush -  Coral Beach (blush +bronzer in one)


3. Elf eye primer


4. Max Factor Loose Powder
5. Elmiplant crema hidratanta anti-imperfectiuni - review aici
   
   Pozele nu imi apartin, mai putin prima poza. Sper ca nu deranjeaza pe nimeni asta;)). 
Pupici :*

5 comentarii:

  1. complet de acord cu tine cu primerul de la Elf! e bestial :) si acum ca ma uit bine imi cam face cu ochiul blush-ul Cargo ...:P

    RăspundețiȘtergere
  2. loose powder de la max factor ar trebui sa fie "translucent", insa am observat ca la mine pe fata se inchide - imi da o nuanta rosiatica.

    RăspundețiȘtergere
  3. @ ioana: si mie imi pare sa imi inchida un pic nuanta, insa vara e ok; iarna am avut pb cu asta si nu am fol decat o cant f mica in centru fetei. oricum chiar daca scrie pe ea translucent, nu e 100% pt ca are pigment, asa ca nu e translucent, decat daca iti iei poate 2 nuante mai deschise decat iti trebuie:)) [daca xista]
    pupici:*

    RăspundețiȘtergere
  4. Cum ti se pare Photo Perfexion? Vreau mai multe detalii, te rog :P Nu mi deschide pagina cu review-ul, imi spune ca nu exista.

    RăspundețiȘtergere
  5. @irina: Am remediat pb cu link'ul, nu stiu de ce nu mergea. Sper sa fie ok acum. oricum review'ul e facut prin ianuarie, il gasesti printre postarile mai vechi. Sper sa'ti fie de folos info, si daca e ceva ce nu am precizat, te rog sa'mi lasi un comentariu la postare. pupici :*

    RăspundețiȘtergere