luni, 14 februarie 2011

Valentine's Day present!

   V'am aratat cateva cadouri f dragute pe care mi le'as fi dorit de valentine's....dar iubi mi'a facut o surpriza la care nici nu ma asteptam:D 
Mi'a luat un hamster super scumpel si o cutie de bomboane!! nu am timp sa pun acum poze pt ca ma grabesc sa plec. Mai are o surpriza pt mine, mergem la un restaurant cu specific indian :X am mai fost o singura data acum mult timp, si mi'a placut mult, asa ca abia astept, chair daca am mancat deja:))
promit sa revin cu poze cu scumpelul Jerry (i'am gasit si nume) si poze de la restaurant:))
Va pup


UPDATE:
Acum am vazut de ce nu am mancat ultima data cand am fost la restaurant indian:)) nu pot sa zic ca a fost rau, dar nici macar eu nu pot sa ma satur din portiile alea cam micute ce'i drept, avat in vedere ca nu prea ma indop cu orez, pt ca nu sunt tocmai cea mai mare fana a sa. Si ca de obicei am uitat sa fac poza, si mi'am adus aminte decat la sfarsit... so am poze cu farfurii goale...sau nu prea:))
Oricum e bine de stiut faptul ca la ei, medium spicy inseamna mult spicy pt gusturile noastre, de oameni normali, zic eu:)). Acum fiecar cu preferintele lui. Iar ca pret, un fel de japca pe fata:)), pun pariu ca un indian ar manca vreo saptamana, si el si familia lui cu cat am mancat noi aseara:)))...
Si acum sa'l prezint pe Jerry, care era foarte spriat aseara cand am facut cunostinta, si care azi m'a mucat de deget:))
Ma enerveaza ca atunci cand e treaz, se misca non stop si abia am putut sa'i fac o poza din care sa se inteleaga ceva. Iar cand doarme, nu se distinge nimic din blana:))
Daca are cineva experiente cu hamster sirian, any tips & tricks are welcome! 
Vreau sa stiu cum ati petrecut si voi ziua de ieri, ce ati primit/cu c v'ati rasfatat!!!
Pupici:*

2 comentarii: