marți, 8 martie 2011

Campanie Ivatherm!

       Astazi de 8 Martie am primit un cadou foarte frumos, neasteptat! Am primit mail pentru participare in campania Ivatherm, in cadru trender.ro. M'am bucurat nespus si m'a bucurat faptul ca mai multe fete au fost alese sa participe, dintre cele pe care le am in blogroll. 
       Abia astept sa testez produsele [mai ales ca vroiam oricum sa incerc unul dintre cele doua produse pe care le'am ales] si sa citesc pareri si despre alte produse, pe bloguri sau pe Facebook. 
       La multi ani tuturor femeilor!! 
[so, so happy!!] 
btw pt cine nu are cont, click link'ul de mai sus si treci si fa'ti cont!:)) cine stie de unde sare iepurele, plus ca ai ce sa citesti pe acolo!
Pupici:*

5 comentarii:

  1. Felicitari! :D Si la multi ani!!

    Asteptam reviewuri si parerile despre produse :D

    RăspundețiȘtergere
  2. @Lauren: ms! abia astept si eu :D pup:*

    RăspundețiȘtergere
  3. Felicitari! Si eu sunt trenderita! 2 politehniste trenderite :))) Ah, si la multi ani pt ieri!! :*

    RăspundețiȘtergere