joi, 10 martie 2011

Femeie cu Farmec!

           Tocmai ce ma plictiseam prin casa si suna telefonul. Era curierul din fata portii [nici nu stiam despre ce colet este vorba]. Mi'a inmanat un plic pe care scria Farmec. Wow! [in gandul meu...astea sunt mostrele pe care le asteptam! yey!] Intradevar era plicul plin cu mostre, celebrul abtibild "Femeie cu FARMEC la volan" [care din pacate trebuie lipit pe exterior, asa ca nu cred ca o sa'l lipesc], si brelocul cu 1 euro de plastic, numai bun pt carucioarele hypermarketurilor.
           Aceasta este noua gama de produse, ce contin o "formula noua fara conservanti, cu parfum hipoalergenic si cu extract organic de Floare de Colt" [citat din pliant]. Deasemenea precizeaza faptul ca aceasta gama este dedicata femeilor cu varsta intre 20 si 45 de ani [uf ce bine ca ma incadrez :D] Citind pe aici mai aflu ca extractul bio de Floare de Colt asigura protectia si regenerarea pielii, nu contin parabeni sau alergeni, iar plantele folosite nu provin din flora spontana, si din culturi fara ierbicide sau alte substante.
Am primit mostre pt urmatoarele: 

  • Crema hidratanta [crema de zi]
  • Crema nutritiva [crema de noapte]
  • Ser contur ochi si buze
  • Crema antirid
  • Crema antiimperfectiuni
        Hmm...acum ma gandesc: Cu ce sa incep, sau sa le folosesc pe toate? Dar asa nu o sa'mi dau seama ce e bun sau nu. Si daca o sa'mi fie cu toate bine, o sa simt nevoie sa le cumpar pe toate.... Uf, ma simt bulversata de cate creme trebuie sa folosesca o femeie:( [but still excited]
Voi ce credeti? 
pupici:*

4 comentarii:

  1. si eu le'am primit:x am 15 ani dar tot le folosesc :)) inafara de cea antirid.
    am inceput cu serul pt ochi si buze, apoi crema antiimperfectiuni iar apoi crema nutritiva:x

    RăspundețiȘtergere
  2. @Denisa: Bv!! cred ca toata lumea ar trebui sa folosesca o crema hidratanta, pt imperfectiuni daca este nevoie si altele indiferent de varsta! Sa nu uiti sa impartasesti cu noi parerea ta! pup:*

    RăspundețiȘtergere
  3. hmm..eu inca nu le-am primit :( tot mai astept

    RăspundețiȘtergere
  4. Si eu le-am primit!
    Sa le folosesti cu placere :)

    RăspundețiȘtergere