marți, 29 martie 2011

Gerovital Plant

Buna! In sfarsit ajunca sa scriu despre mostrele pe care le'am primit de la Gerovital acum 2 saptamani! [aici]


Primul lucru care mi-a atras atentia a fost mirosul. Dupa cum am mai scris, am o sensibilitate crescuta pe prafumul din cosmetice, si ma deranjeaza in momentul in care e prea puternic sau neplacut. Pentru o crema fara alergeni si cu extract natural din plante, am avut pretentii mai mari. Dar de fiecare daca cand intru in contact cu crema [nu conteaza daca e hidratanta, antiimperfectiuni, serul pt contur sau antirid], toata au acelasi parfum puternic, ce se vrea a fi de planta verde, dar mie imi miroase mai mult a medicament si nu e ok. [e ceva phisic, care imi scade increderea intr-un produs]


Am folosit aprox. o saptamana cremele dupa urmatorul program:
                          dimineata - crema hidratanta+ serul pt contur ochi si    buze;
                         seara - crema nutritiva+ serul pt contur; de cateva ori cand a fost nevoie am folosit si crema       antiimperfectiuni, pt cateva cosuri care imi aparusera.

Dupa saptamana de proba, am renuntat la ele, desi mai am mostre, dar mi-au rasarit pe fata cateva cosuri care nu sunt deloc de neglijat, si care mie imi sunt straine. Am avut pe frunte cativa mostruleti in zona tamplelor. Stiu ca pot sa fac cosuri si de la simplu fapt ca mi-am atins fata cu mainile murdare de praf sau chestii de genul, insa cam mare coincidenta zic eu. Si nu erau simple cosuri care le omori si ai scapat de ele, ci sub piele care se tot refaceau si de care nu stiam cum sa scap pt ca nu am asa mare "experienta" cu ele.
Asadar bye bye Gerovital! Am mai avut o tentativa de a folosit o crema hidratanta de la ei prin septembrie, si cam dupa o luna era varza pe fata...acum cred ca ma intelegeti de ce m-am speriat asa de repede:D.
Trebuie sa mentionez ca tenul meu este normal spre uscat, deci am nevoie de o buna hidratare zilnic.

Pro :
  • textura usoara a cremei mi-a placut mult
  • usor de intins
  • intra repede in piele
Contra:
  • mirosul prea puternic, si neplacut dupa parerea mea
  • pt o crema fara alergeni, in contact cu pielea mea sigur a avut loc o reactie alergica, e ceva in cremele Gerovital
Mentionez ca este strict parerea mea si scriu din experienta personala! 
Va pup fetelor! Sper ca v-am fost de ajutor si sunt curioase de experientele voastre cu cremele Gerovital! :*

6 comentarii:

  1. ma bucur ca ai fost sincera :) eu inca nu le-am incercat pt ca astept sa termin campania Ivatherm :)
    te pup

    RăspundețiȘtergere
  2. Credeam ca sunt singura careia ii fac probleme cremele astea de la Gerovital. Eu am folosit doar demachiant, tonic si crema antiimperfectiuni 2 zile la rand si mi-au aparut niste noduli oribili sub piele. Nu cosuri, vorba ta, pe care le spargi si gata, pana a doua zi se vindeca locul. Erau ca niste noduli sub piele, durerosi. M-am si speriat si cum am revenit la iubita mea lotiune micelara Ivatherm, mi-au disparut in cateva zile..

    RăspundețiȘtergere
  3. @ Miuri: Sinceritatea este defectul meu, si ceea ce ma impiedica de multe ori sa ma apropii de oameni. Dar nu pot sa fiu altfel, iar in domeniul de cosmetica ar fi o prostie sa scriu aberatii pe propriul blog! :D Iti multumesc pt ca ma citesti, si cu siguranta vreau sa citesc si alte pareri despre cremelea astea, chair daca pt mine vor ramane un mare NU!
    te pup:*

    RăspundețiȘtergere
  4. @ Zuzele: Sincer am mai auzit de astfel de pb, cauzate tot de cremele in cauza, insa nu pot sa cred tot ce aud. Din fericire am avut ca backup crema multiperformanta Ivatherm, pe care o testez acum, si care m-a salvat!! Dar o sa vb la timpul potrivit despre asta:)) Ms ca mi-ai impartasit experienta ta, asta inseamna ca nu sunt ciudata!:)) pupici:*

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu nu am incercat inca aceste mostre dar ma bucur ca esti sincera (si ma cam tem sa le incerc acum :)))
    Ai un tag la mine :) Pupici

    RăspundețiȘtergere