sâmbătă, 19 martie 2011

Ivatherm is here!

Buna! De aseara le-am ridicat de la posta, insa nu am apucat sa postez poze si sa anunt ca au ajuns si la mine produsele Ivatherm! 
Eu am ales pt testare: Crema hidratanta Multi-performanta si Resveratrox Forte Anti-cellulite.

Sunt super incantata, mai ales ca am avut ceva pt cu tenul [uscat-normal] si probabil ca as fi incercat crema hidratanta oricum!! Asa ca am pretentii mari de la ea:))
Cred ca ati tot citit pe bloguri de campaniile Trender, si daca inca nu aveti cont, just click here!

4 comentarii:

  1. Sa le folosesti cu placere! Sunt f curioasa cum e crema ta de fata, si varianta fortea cremei anticelulitice, eu testez var normala!

    RăspundețiȘtergere
  2. interesant:) si eu le-am primit pe ale mele si ma bucur de ele

    RăspundețiȘtergere
  3. Lucky you!Sa le folosesti cu placere!
    Eu nu m-am inscris la campanie...:((

    RăspundețiȘtergere
  4. hihi, nici nu stiam ca te poti inscrie la campanie :)
    sunt tare curioasa de Resveratrox Forte Anti-cellulite- da un semn cand ai testat-o :**

    RăspundețiȘtergere