marți, 8 martie 2011

LOTD: False Eyelashes!

Hello everyone! Am prins microbul 'gene false' se pare, si acum imi vine sa le port oricand, chiar si ziua. In curand o sa le introduc in machiajul de zi cu zi!! :)) Glumesc. Dar imi plac mult, sunt fascinata de efectul lor si ma fac sa ma simt super bine. [ca orice femeie, imi place sa ma simt bine in pielea mea]
Va las cu cateva poze [nu chiar cele mai reusite...] cu genele pe care le'am purtat sambata in oras.
Nu prea apreciez forma [ciudata] pe care o au buzele mele, insa am vrut sa va arat si gloss-ul Too Faced Glamour Gloss nuanta Barely Legal din paleta Look of Love.


Si full face pic, nu simt ca ma reprezinta poza asta, but... it's the best i have with this look.

Sper ca v'a facut placere. 
Va astept parerile si sugestiile, chiar am nevoie de ele!

 Cum ati petrecut sau cum sa o ptreceti de 8 martie? Sper ca mai frumos decat mine:)). Va doresc tuturor o zi speciala, frumoasa, asa cum va doriti voi! Si sanatate, ca'i mai buna decat toate! [u got to trust me on that;))]

7 comentarii:

  1. Super !
    Machiajul e pe gustul meu,iar genele sunt foarte frumoase si iti stau superb !
    Iar dupa gloss salivez !
    La multi ani de 8 Martie ! :*

    (\_ _/)♥
    (='.'=)♥
    (\_ _/) ♥
    Kisses from Honeÿ Bunny

    RăspundețiȘtergere
  2. foarte frumos,imi plac gene false,superb!te pup!

    RăspundețiȘtergere
  3. La multi ani! :*

    Iti sta fb cu gene false:x

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu stiu ce zici, ca ti-ai pus genele foarte bine :P Si machiajul imi place, doar ca-cred ca ti-ar sta mai bine cu un ruj mai cald. Sau unde nici pozele nu ti-au iesit (stiu cum e, drives you insane) :)

    RăspundețiȘtergere
  5. @Honeÿ Bunny: ms! ma bucur ca iti place!

    @modniza: ms frumos!! pupici

    @Denisa: ms! la multi ani!!

    @Joice: eh..mi se pare ca nu sunt cel mai bine puse... in privinta rujului/gloss-ului, nu am o varietate f mare de culori...poate ca nu am ceea ce mi se potriveste. tre sa ma mai documentez:)) ms pt sfat! pupici:*

    RăspundețiȘtergere
  6. Forma ciudata? Vb prostii!! Eu una as da orice sa am buzele simetric egale , cea de jos fiind foarte mare fata de cea de sus , dar cu noile tactici in machiaj , mascam noi cumva cumva:)))) Citisem mai sus ce spunea"Joice" parerea mea e ca iti sta bine cu nuante nude...:) Acum depinde si de poza:)

    RăspundețiȘtergere
  7. Cat de frumos ai aplicat genele :x Eu cred ca am doua maini stangi la asa ceva. Perseverez insa :)

    RăspundețiȘtergere