marți, 15 martie 2011

MAC Sunbasque Sheertone Shimmer Blush

M-a intrebat fetele de acest blush, pe care l-am cumparat la prima mea vizita la MAC Romania, in Baneasa!
Imi place mult culoarea, dupa cum ii spune si numele e cu un pic de sclipici [mai mult se observa in cutie, decat pe obraz], deci nu va faceti pb. Eu personal tot timpul am tendinta sa incerc prima data un blush cu un pic de shimmer, mi se pare mult mai dragut pe fata, chiar daca nu se vede decat intr-o anumita lumina [cred ca asta e tot farmecul]. Imi da asa un pic da stralucire fetei, acel glow pe care toata lumea il viseaza, mai ales vara, sculpteaza foarte frumos pometii, iar particulele sclipicioase au rol iluminator. In plus, se potriveste tenului meu cald, si mamei mele ii place :D [il aveam pe cel de la Cargo BeachBronzer mai demult, pe care acum i l-am dat ei, seama un pic cu Sunbasque, tot asa un pic sclipiscios]
Am o mica dilema in legatura cu legatura dintre culoarea tenului, par si blush. Am auzit la o fata make-up artist ca : "Culoarea blush-ului se alege in functie de par si ten. Daca parul este inchis la culoare si tenul cald, atunci blush-ul trebuie sa fie unu rece, cu subton albastrui. Daca tenul este rece, atunci trebuie folosite culori calde pt blush. .... Dar pt un ten cald merg si culorile mai calde de blush" 
Asta am inteles eu, cred ca asta a si vrut sa zica, pt ca a urmat o demostratie, si era o fata cu un ten masliniu, iar blush-ul ales pt ea a fost un mov rece.  Daca stiti cumva care e adevarul, va rog sa ma iluminati si pe mine:))
Cert este ca mie imi place blush-ul meu cald si nu as renunta la el!!! [Sa nu se inteleaga gresit: imi palce sa stiu lucuri, cum se face corect, insa daca mie mi se pune pata, si asa imi place mai mult cum arat, atunci nu ma poti convinge!]

                                                   Pro:
  • foarte pigmentat
  • se consuma foarte greu [eu il folosesc de aproape 3 luni, si nici ca sa vede]
  • nu dispare, nu se evapora, nu se ia [asta daca stai cuminte, si nu pui mainile pe fata]

                                                                                             Contra: 
  • produsul in sine nu cred ca are vreun minus pt mine, poate pretul maricel in raport cu alte firme, dar oricum tine o vesnicie; ar mai putea fi faptul ca se poate cumpara dintr-un singur magazin in Romania [pret 94 lei, cred]

                                         
Eu...astazi...cu blush!! m'am cam frecat azi, recunosc:))
Sper sa va fie de folos! Va pup pe toate!!! A venit primavara :x

4 comentarii:

  1. mersi mult pentru review.arati minunat!am si eu blush de la MAC , dar nu pot sa zic ca sunt foarte incantata de el.te pup

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa il folosesti cu placere in continuare!

    Si eu il am de cateva luni si intr-adevar se consuma greu :).

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte dragut, dar cam scumput :) PS: esti foarte frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  4. @ modniza: cu placere! ms:)

    @MyaBeauty: ms! si tu sa-l folosesti cu placere!

    @Zuzele: este foarte dragut, dar pretul este un pic exagerat. ms frumos!

    RăspundețiȘtergere