miercuri, 16 martie 2011

Pantofiori!!!

Panica maxima!! Mai ales cand e implicata si o anumita pereche de pantofi! Dupa multe suspine si wishlist-uri, gasisem sponsorul pt pantofiorii mei. Doar ca nu mai exista in magazin. De fapt nu mai erau nicaieri in Romania. [adica vroiau sa'mi spuna ca ei aduc decat 1 pereche pt fiecare nr, sau cum?!]
Si dupa 2 saptamani, cat a durat sa-i aduca, pt ca eram asa de disperata incat am dat comanda sa-i aduca iar.... au ajuns!!! fara alte cuvinte si prezentari: PANTOFIORII!!! :)) [bucuria piticaniei din mine]
Acum sa vad cum ii port......hmmm [any ideas?!]
pupici:*

12 comentarii:

  1. OMG ! Sunt superbi ..daca nu te superi .. De unde i-ai luat si cat te-au costat ca ma paste o nunta si chiar nu am idee de tinuta !

    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. suuper frumusei. De unde i-ai luat mai exact;;)? si cati banuti ?
    Sa-i porti sanatoasa :*:*

    RăspundețiȘtergere
  3. @HoneyBunny, pucca: i-am luat din Humanic, nu mai era modelul acum la raft, iar acum 2 sapt cand am fost nu era nr meu [38], asa ca a trebuit sa dea comanda sa ii aduca din afara. pret 400 ron. Multumesc frumos fetelor, si eu sunt super entuziasmata!

    RăspundețiȘtergere
  4. sa-i stapanesti sanatoasa , si eu ador genul asta de pantofi :x

    RăspundețiȘtergere
  5. sa ii porti sanatoasa :) ce noroc pe tine ca esti micuta :)

    RăspundețiȘtergere
  6. @Elena Bby: ms frumos!! pup:*

    @sigina: ms:* noroc?! ce noroc? care unde?:)) sincer nu a fost deloc noroc, cel putin pana acum.

    RăspundețiȘtergere
  7. Sunt superbi, sa-i porti sanatoasa.. :D Merg la orice tinuta casual/eleganta, dar orice culoare, numai nu asortati cu gri :| Mie personal nu-mi plac combinatiile de gri cu bej :(

    RăspundețiȘtergere
  8. Ce frumosi sunt! Sugestii de purtare : cu rochite, fuste, blugi skinny. Fiind nude alungesc piciorul si sunt convinsa ca iti vin minunat! Pup

    RăspundețiȘtergere
  9. /drool
    Ce pantofi superbi! Eu i-as purta cu o fusta clos pana la genunchi, in culori pastelate, sau inflorata :D
    Sau cu o pereche de jeansi skinny :D

    RăspundețiȘtergere
  10. @Lauren: ms! o sa tin cont de asta...nu gri p langa bej...sau paote gasesc vreo combinatie care sa nu arate penibil:)) o sa vad!

    @Amalia: me 2!! imi doresc de o groaza de timp o pereche nude de...orice!!:))

    @YellowJade: ms! oricum la prima purtare cred ca imi faca o mie de poze...ca sa pot sa ma admir dupa aia! sper sa nu uit si sa pun poze pe blog, cand se va intampla!:))

    RăspundețiȘtergere
  11. @Joice: fusta!! ce imagine draguta!! :X:X cu blugi merg la fel de bine, pana acum doar asa i'am probat si sunt asa inalta:X:X:X i just love them!

    RăspundețiȘtergere