sâmbătă, 12 martie 2011

Review: Flormar Supermatte 204

         Cum ne'a acaparat o noua febra, numita Flormar, nu am putut sa nu incerc si eu ceva. [asta e ceva gen gripa aviara, ca se ia, insa noi ne'o dorim, in timp ce gripa aia...nu o doreste nimeni]  Am aratat acum cateva sapt un ruj [aici] cumparat de la ei [cand era si febra cu rujurile...si spre disperarea mea, rujurile pe care le detin le numar pe degetele de la o mana] ...asta a condus direct catre un ruj Flormar, mai exact 204 din gama Supermatte. 
         L'am cumparat din Cora Lujerului, pret 15 lei. 
         E primul meu ruj de o culoare mai indrazneata, mama mi'a spus ca nu imi sta bine [acum chiar ca imi e teama sa'l mai port]



PRO:

  • culoare mata
  • rezista pe buze cateva ore [depinde de cat de hidratate sunt], fara sa mananci 
  • nu am detectat nici un miros dubios, insuportabil [eu am o pb cu mirosul cosmeticelor]
  • foarte pigmentat

Contra:
  • daca mananci sau bei destul de des...sa zicem doar ca nu o sa fie bine:))
  • dupa aprox 4 ore, dispare [se evapora] rujul si raman niste pete de culoare pe marginea buzelor [sau random] am patit o data sa mi se stearga toata buza superioara, in timp ce buza inferioara era ok, insa per ansamblu aratam dubios:)), iar asta fara sa mananc sau sa beau
Concluzie: este un ruj ok, gama de culori este super, pretul f ok. Vreau sa incerc si alte nuante [ca sa fie si mama multumita :))]








Sper sa va fie de folos:) 
pupici:*

6 comentarii:

  1. Mie-mi place tare mult culoarea si nu e asa intensa cum ai crede, ar trebui sa indraznesti sa-l porti :)

    RăspundețiȘtergere
  2. E o culoare foaret frumoasa si imi pare rau ca in Timisoara nu mai exista Flormar de ceva timp, cel putin eu nu stiu. Oricum, foarte dragut rujul, sa-l folosesti cu placere! Te pup :*

    RăspundețiȘtergere
  3. e faină nuanța,cred că am văzut-o și eu când am ajuns la standul Flormar din Cluj :) Am ales însă 207...
    în ultimele 2 luni cred că am adunat lejer vreo 15 rujuri :))

    Cât despre părerea mamei ... nu știu cum e a ta, dar la mine e așa :
    dacă mie îmi place, sau consider că-mi stă bine, și toată lumea zice că-mi stă bine, mama zice contrariul :))
    Important e să îți placă ție și mamei...îi poți lua și ei un ruj de la Flormar :)

    La mine rezistă rujurile astea destul de mult, chiar dacă beau ...dacă mănânc într-adevăr se mai duce...

    RăspundețiȘtergere
  4. Hmmm...arata tare bine!
    De ce sa nu ti se potriveasca?
    Mai dai o sansa :D

    RăspundețiȘtergere
  5. @Anca Buzea: ms mult! apreciez mult parerea ta, poate ca trebuie sa 'invat' sa'l port, sau sa mai invat de la tine!

    @dreamyworld:ms mult, cred ca o sa'l tin pt ocazii speciale ...adica cand o sa am o anumita stare de spirit..ceva sa ma faca sa'l port.

    @ Iguanitza: ai dreptate, oricum eu cu mama nu prea ma potrivesc la gusturi, insa... nu stiu :))

    @Sweet Crazy Lollipop: trebuie sa prind curaj, sau sa vina caldura sa ma simt mai vesela :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu mi-am luat un orange si un nude de la Flormar ...sunt superbe !!!
    Eu ma pierd intre lacurile de unghii cand ajung la standul Flormar :))

    RăspundețiȘtergere