duminică, 6 martie 2011

Tag: What I'm using right now!

          Imi face mare placere sa vad ce produse pt ingrijire si machiaj folosesc alte fete, si Sweet Crazy Lollipop a fost foarte draguta si m'a taguit si pe mine!! [so happy :x]
          Asa ca o sa incerc sa precizez doar ce folosesc pe moment si sper sa am o lista cat mai 'lejera' ;)). Pe cat posibil am pus poze de pe internet. [daca stau sa fac pozela fiecare. ..o sa dureze o vesnicie]



Sampon : Yves Rocher Sampon 3in1 cu Hamamelis [aici]


Balsam : nu folosesc


Masca de par : Loncolor Natura masca de par cu ulei de masline [nu gasesc poze online si nici nu am vazut produsul in magazine. e produs in romania, insa cred ca doar pt export]


Produse de styling: nu folosesc, nu vreau razboi cu parul meu si asa neascultator;))


Gel de dus : The Body Shop Shower gel with cherry
                                                              

Lotiune de corp : Dulgon Sanfte Body Lotion

Crema de maini : Loncolor Ultra- Crema de maini cu ulei din samburi de struguri si Provitamina B5



Anti - Perspirant : Garnier Mineral deodorant Activ Control


Fake-tan : nu folosesc


Makeup Remover-  Cosmetic Plant Lapte demachiant hidratant cu vitamina C din macese
                                     

Cleanser : Nivea Young Clean Deeper Gel 
 

                          
Crema de fata : Apidermin Lux - crema de fata cu lăptișor de matca
                           

Exfoliant - Cosmetic Plant Crema Gommage- cu extract de galbenele
                            


Primer : Yves Rocher Perfect Primer 

            

Fond de Ten : Revlon Photo Ready 

                      
Concealer : Max Factor Panstik

                    

Pudra : Max Factor Translucent Loose Powder

             

Blush : MAC Sunbasque

               
Bronzer : Sephora Active Bronzer +Elf Healty Glow Bronzing Powder

  

Highlighter : Elf Shimmering Facial Whip
                                   

Eyebase : Too Faced Shadow Insurance
 

                  
Eyeshadow : L'Oreal + Sephora [colorful palette from sales]
                     
Eyeliner : ADA! [love it]


Ondulator : clestisor de gene? Douglas. ondulator de par? nu am folosit in ultimul timp.

Mascara : L'Oreal Telescopic Clean Definition
                 



Lipstick : nu am folosit lately
                
Gloss : Too Faced Glamour Gloss Barely Legal [trusa Look of Love]
                  

Oja/Lac de unghii : Sephora [aici]

Parfum : Givenchy Play

Sper ca v'a facut placere sa cititi si sper sa vad tag'ul pe cat mai multe bloguri! So I TAG EVERYONE!
Astept si pareri sau sfaturi in comentarii!
Pupici:*




9 comentarii:

  1. @ Denisa: E asa dulce.. imi plac parfumurile dulci :x + parfumul asta l'am primit de Mos Craciun de la Iubi :x..so i really like it 2

    RăspundețiȘtergere
  2. Si mie imi place la nebunie Givenchy Play :D
    Cum e blushul Mac?Ai un review la el sau un swatch?
    Pup! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. @ Sweet Crazy Lollipop: Nu am, dar o sa fac zilele astea. Nu stiam ca exista cereri ;)
    pupici:*

    RăspundețiȘtergere
  4. Ar fi super!L-am vazut pe strawberrynet parca,dar am ezitat sa-l cumpar.De abia astept sa vad parereata+un swatc please :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Telescopicul e super!! Rimelul meu preferat!! Loncolor fabrica si crema? Nu am stiut ;))

    RăspundețiȘtergere
  6. @Make-up by Dina: si mie imi place telescopic de cand a aparut, desi mai schimb rimelul..ma reintorc la el cand am ocazia. Da, Loncolor fabrica mai multe, au si site chiar;)) eu le'am primit de la cineva cadou, direct de la fabrica, dar crema cred ca am vazut'o si in magazine si e ok. pup:*

    RăspundețiȘtergere
  7. Heeei :D
    Si eu folosesc Nivea Clean Depper :D . Si imi place si parfumul de le givvenchy !!
    :*:*

    RăspundețiȘtergere