vineri, 4 martie 2011

Today's make-up!

Hello girls!! Tocmai ce m'am machiat si m'a chinuit talentul sa'mi pun gene false. Nu a iesit cea mai buna 'lipitura', dar vb aia "multi vad, putini cunosc" :)) 
Va pun cateva poze...
 Si acum un exemplu. cum sa NU faceti: (am rezolvat cu un pic de creion negru peste:D)
mda...in oglinda mea nu se vedea asa naspa:))
 Trecand peste momentul "Asa NU!", per ansamblu nu se vede f rau.

Astept pareri, sugestii, sau pur si simplu sfaturi din propria experienta privind genele false. I sure need them! :))
Pupici:*

13 comentarii:

  1. oooo, la tine arata bine genele, ale mele arata like crap cand le aplic :))!

    RăspundețiȘtergere
  2. @ claudia: arata rau cu ochiul inchis..altfel nu se vad chair naspa. conteaza mult lipiciul sa stii!

    RăspundețiȘtergere
  3. am incercat astazi sa-mi aplic si eu gene false si operatiunea a esuat:))
    am nevoie de un adeziv mai ok..:(

    RăspundețiȘtergere
  4. @Denisa: ms! dar eu zic ca se putea mai bine;))

    @Dina: thx :x

    @Miss Z: intradevar conteaza lipiciul, dupa cum am mai zis. dar iti trebuie si indemanare pt asta:))[dupa cum se vede, eu mai mai pana sa ajung acolo].. oricum prin exercitiu cred ca reusesti sa faci ceea ce'ti propui

    RăspundețiȘtergere
  5. Arata ok genele. Las ca nu se prind politehnistii de subtilitati d-astea :))) Asta e ca in banc: "cyber ce?" (il stii?)

    RăspundețiȘtergere
  6. nu stiu daca ai inteles, te intrebam daca stii bancul :))

    RăspundețiȘtergere
  7. @ Sihaya: singurul banc pe care il stiu cu cyber ceva si politehnisti, se termina cu cyber sex:))... daca nu e asta, i wanna 'hear' it:D

    RăspundețiȘtergere
  8. bancul meu se termina cu "cyber ce?" :))
    Deci: "Se gandesc unii sa faca un studiu legat de cyber sex si pt asta se duc pe la diverse universitati. Ajung intai la ASE si ii intreaba:
    - Ati auzit de cyber sex?
    Studenti raspund:
    - Sex ce?
    Se duc apoi si la Drept si intreaba acelasi lucru. Raspunsul:
    - Sex ce?
    Intrun final ajung si la Politehnica si ii intreaba si pe politehnisti daca au auzit de cyber sex. Raspunsul lor:
    - Cyber ce?" :P
    E clasic

    RăspundețiȘtergere
  9. @ Sihaya: :)) ai dreptate, asta era! tineam eu minte ceva, incepea cu cyber sex:)) acum sigur o sa'l tin minte :D [o sa'mi aduc aminte de machiaj si gene false puse stramb:))]
    ms:*

    RăspundețiȘtergere
  10. Ai un tag aici:
    http://sweetcrazylollipop.blogspot.com/2011/03/what-im-using-right-now-tag.html

    Pupici!!! :)

    RăspundețiȘtergere