joi, 3 martie 2011

Today's shopping!

I'm so happy! Dupa ce am vazut la Iguanitza trusa Too Faced Look Of Love, am luat'o razna si nu am mai putut sa dorm noaptea [glumesc]. Mi'a placut mult si m'am dus la Carrefour Orhideea la Sephora sa o vad. Nu o mai aveam, asa ca am fost in Afi. Acolo erau mai multe, si dupa ce am studiat bine oferta [si m'a convins si iubi ca merita] am cumparat'o [bineinteles cu reducerea de 20% din revista Look]. 
I'm soooo happy!!!!


asta e o tentativa nereusita de swatches... [totusi e noapte si lumina artificiala nu ma ajuta]
Fardurile sunt super, abia astept sa le testez maine mai bine, si gloss-ul si mascara [despre care am citit numai lucruri bune] si primerul de farduri...off!! I'm so excited!
Inca o data: Multumesc Iguanitza pt ca ai impartasit cu noi parerea ta! Te pup:*:*:*
so so happy :)) Pupici  :*

10 comentarii:

  1. sa o folosesti sanatoasa! foarte dragute produselee:x

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc mult Modnitza!! Sunt super incantata! te pup si eu:*

    RăspundețiȘtergere
  3. E superb kitul!!Trebuie sa-l dus si eu pe iuby meu prin Sephora :))
    Cat a costat? :D

    RăspundețiȘtergere
  4. haaaaaaa ! ce fain ! să te bucuri de ea, ai făcut o afacere bună, merită și rimelul...vei vedea că e extraordinar!

    Te pup, n-ai pentru ce să-mi mulțumești hi hi

    RăspundețiȘtergere
  5. @ Sweet Crazy Lollipop: Este intradevar super! pretul normal e 155 lei, dar cu reducere 20% din revista Look e 125 lei :x

    RăspundețiȘtergere
  6. @ iguanitza: ms again! pupici:*

    RăspundețiȘtergere
  7. @ denisa: msms! Ar trebui sa ne facem toate cate un cadou asa de 8 Martie! :)) Meritam!!!
    pupici:*

    RăspundețiȘtergere
  8. ce bine arata, o vazusem si la iguanitza, sa te bucuri de ea :).

    RăspundețiȘtergere
  9. si eu tot la Iguanitza am vazut'o intr'o zi pe la 10 si in pauza de pranz eram deja cu ea in brate:))
    iubesc setul!

    RăspundețiȘtergere