duminică, 13 martie 2011

A venit primavara!

Atat ieri, cat si azi au fost zile de primavara.  A fost cald, frumos, vesel. Ieri am avut treaba, deci nu m'am putut bucura de soare. Astazi in schimb am avut toata ziua pt mine. Am cautat pe cineva sa ies la o plimbare, insa in zadar. Cum am foarte multi prieteni [not] si cum toti ma cauta foarte des [doar in cazul in care ii sun eu], nu am gasit p nimeni. [nici macar o cunostinta]
Asadar m'am pregatit, mi'am luat jucariile si am iesit din casa.
Am plecat spre parcul Herastrau, pt ca aveam si ceva de facut in zona si am zis ca mai pierd vremea in parc [ca tot plimbare e] Pe drum imi dau seama ca e foarte frumos afara si s'ar putea sa nu fiu singura care s'a gandit sa mearga in parc. Dupa cateva minute ajung pe str. Turda intersectie cu Mihalache si era ditamai coada. [hmm... nu e bine, oare azi sigur e duminica?!] Nu mergea semaforul. Am mers in coada pana la intrarea in parc [nu intrebati care, ca peste tot era full de masini, plus masini care mergeau incet pe prima banda in coloana in speranta ca vor gasi loc de parcare pe marginea parcului. vis-a-vis era la fel de aglomrat trotuarul]  Si eu care urasc aglomeratia...uff..stiam eu ca nu trebuia sa merg in parcul Herastrau.
 In cele din urma ajung la Casa Presei si fac dreapta. Din fericire am gasit la fantana Miorita o straduta aglomerata de pe care tocmai iesea o masina. Am parcat acolo. In parc nu aveam nici un fel de intimitate/loc de zabovit. Toata luma vorbea tare, si erau muuuulti. Am mers ceva, m'am asezat pe marginea lacului secat. am facut 2 3 poze. am stat ,poate ma suna cineva [nu a sunat nimeni] M'am mai plimbat un pic, am mai facut 3 poze. Deja trebuia sa se fi terminat filmul [era pe ultima pozitie] insa tot mergea. M'am oprit sa incerc sa'l trag inapoi in caseta si sa'l schimb. Dadea in gol. uff... oare nu aveam film [cat de uituca sa fiu sa fac poze fara film?!] Nu avea acum. Mi'am dat seama ca nu eliberasem piedica. Nici o diferenta, la fel de usor se invartea, desi cred ca am auzit si niste zgomote prin interior. Concluzia a fost ca s'a rupt filmul. [ce bine, acum nici nu pot sa'l scot si sa pun alta..deci gata cu pozele]  Am plecat spre unde aveam treaba. Deja ma simteam coplesita de privirile trecatorilor, de parca toti se mirau daca am patit ceva, sau poate aveam ceva pe fata. Incepusem sa'mi controlez respiratia, ca sa nu uit sa respir. [si am grabit pasul, involuntar] Un bunic cu nepotul ma striga din spate "Domnisoara!!!" Mi'a atras atentia asupra faptului ca eram murdara de praf pe pantaloni si maieu [ambele popasuri fusesera pe beton..scari.. intelegi voi] I'am multumit si am inceput sa merg si mai repede.
La iesire din parc: o mare de masini, oameni zgomotosi... :( Am ajuns un pic mai devreme si m'am oprit pe o banca sa mai treaca timpul. Observ ca unul dintre cercei mei lipseste, se fapt nu mai aveam decat partea care se agata de ureche, caci fulgii colorati care atarnau disparusera. [m'am suparat un pic, pt ca imi placeau mult si ii primisem cadou de 1 martie ]
Ajung la Casa Presei unde trebuia sa ma intalnesc cu Gabi,  fata din spatele blogului  Dive de carton, o fata foarta draguta, care avea de vanzare Brow Gel de la Anastasia Soare [ e asa dragut] si un voucher cu o reducere de 10% pt un pensat la salonul ei din Radisson. [ma bucur ca am ocazia sa incerc gelul, insa nu l'as fi cumparat le pretul intreg]
Acum ma simt obosita, un pic suparata dupa atatea ghinione, dar zambesc pt ca nu e mai rau.

Daca a avut cineva rabdare sa citeasca tot postul, va multumesc! Sper ca voi ati avut o zi mai buna decat a mea!
Pupici:*

3 comentarii:

  1. da , am vazut ca il dadea la 20 de lei,m-am gandit sa-l iau,apoi nu stiu,am renuntat.astept review.pup,sa ai o saptamana frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu niciodata nu merg duminica in herastrau pt ca e nebunie prea mare. De acum probabil n-o sa mai mergi nici tu duminica :D Cat despre popasuri, data viitoare poti sa incerci gradina japoneza, acolo parca e mai ok decat in rest, mie imi placea sa merg acolo sa citesc

    RăspundețiȘtergere
  3. @ modniza: o sa scriu cat mai curand cateva cuvinte despre el, abia astept si eu sa vad 'cum e' ;)) pup:*

    @Sihaya: Da, nu o sa mai merg...aveam treaba in zona si am zis ca le fac pe amandoua. Da, stiu gradina japoneza...nu am mai fost de mult acolo. o sa merg cat de curand, ms ca mi'ai adus aminte:*

    RăspundețiȘtergere