luni, 25 aprilie 2011

Caut fusta!

Hristos a inviat! 
M-am trezit azi super agitata cand mi-am dat seama ca maine am nevoie urgenta de o fusta neagra office conica. Singura mea pb e ca nu vreau sa cheltuiesc o gramada de bani pe ea, pt ca nu am sa o folosesc prea mult. Singurul motiv pt care nu mi-am cumparat-o pana in momentul de fata este ca in magazinele unde am gasit asa ceva, la un pret ok, nu exista masura mea! :( Eu port S, 36...si nu prea imi gasesc haine pe masura mea! Si ma cam oftic:))
Asadar, apelul meu disperat  a ajuns la voi, daca ma poate ajuta cineva cu o fusta, de vanzare/inchiriere/imprumutare... as salva timp si bani:) Multumesc mult dragelor!
Cam asa arata fusta in viziunea mea: 
nu vreau cu talie inalta neaparat, poate sa aiba si buzunare, poate mai stramta decat cea din imagine
Pupici:*:*

Un comentariu:

  1. Paste fericit:*
    PS:Te invit sa te inscrii la primul meu giveaway;;)
    http://sunshinestar9.blogspot.com/2011/04/my-first-giveaway.html

    RăspundețiȘtergere