luni, 4 aprilie 2011

Crema Multiperformanta Ivatherm!

Stiu ca le-am primit de aproape 3 saptamani, cred, dar am folosit-o zilnic de atunci, asta sa stiti asa, chiar daca nu am avut timp sa va dau si in scris! :))

  • Cateva info folositoarea:  am tenul normal-uscat; sensibil la anumite creme, care mi-au lasat mostruleti pe fata; intotdeauna an nevoie de o hidratare f buna, inainte de machiaj.

Asa, foarte pe scurt, impresii, pareri, sfaturi [daca va regasiti in randurile mele:))]

Pro:  
  • ambalajul!! [lasand la o parte cutia in care este pus borcanelul cu crema] imi place foarte mult cutiuta/borcanul, capacul este argintiu lucios iar sticla este mata pe exterior, nu arata deloc cheap, ba chiar are 'ceva' luxos.
  • textura! pt o crema hidratanta, e super fina si imi place mult cum se intinde asa usor
  • intra usor si repede in piele
Contra:
  • mirosul! este cam puternic, pt o crema, parca au turnat sticla de parfum inauntru:)), insa este un parfum dragut, cu care ma obisnuiesc repede [dar pe care il remarc de fiecare data cand folosesc crema], as fi preferat ceva mai discret, sau chiar deloc!
Cam asta ar fi pe scurt, adica as putea sa palavragesc o gramada, dar cam asta e esentialul:))!!
Si pe langa subiect, dar cu legatura: am o pb cu fata! De vreo saptamana, sau mai mult am inceput sa'mi apara cosuri, mai mult decat eram obisnuita [adica mai aveam 1 ,2 mai ales in perioada aia a lunii, insa acum am trecut peste perioada si lucrurile parca o iau razna pe fata mea, iar machiajul nu ma mai ajuta].  Nu pot sa-mi dau seama: daca e de la crema, sau alte produse cosmetice pe care le folosesc, daca e ceva ce am mancat, daca sunt alergica la ceva, sau daca le am de la cineva care imi tot pune mana pe fata si care e mai predispus la cosuri:)) [acum vorbeste disperarea din mine] Are cineva experienta cu asa ceva, sau daca aveti idei cum sa-mi dau seama ce anume imi omoara fata, va rog sa nu ezitati sa-mi scrieti!

3 comentarii:

  1. big thank's pentru review!pup,pup

    RăspundețiȘtergere
  2. Iulia am vazut pozele de la sedinta photo!!! Mvai..deci ai avut cea mai tare poza ever..fff fashion..iar in rochia aia aratai demential :D

    RăspundețiȘtergere
  3. @Iulia C: ms mult! nu ma asteptam sa le fi vazut cineva! daca mai e cineva curios, o sa le postez pe blog cand o sa le primesc si eu pe dvd:D ms mult:D m-ai facut sa zambesc:*

    RăspundețiȘtergere