sâmbătă, 9 aprilie 2011

Ivatherm Resveratrox Forte Anti-cellulite!

Pam pam pam! Mult asteptatul verdict privind crema anti-celulita! haha
Stiu ca nu am scris o prima impresie despre acest produs, dar nu as fi avut ce sa scriu, pt ca rezultatele conteaza in cazul ei. Iar un rezultat se vede cam dupa o luna!

     Asa arata produsul [ca sa stiti ce sa cautati in magazine :) glumesc]
      Pe ambalaj scrie simplu: Slabeste. Dreneaza, Tonifica! 
      Deasemenea, eu nu cred ca exista un produs minune cu care sa te cremuiesti si in 4 saptamani sa arati ca la 15 ani, fara celulita, vergeturi...mai stiu eu ce alte iluzii:)) NU! E o crema care ajuta, poate grabeste 'disparitia' celulitei in prezenta unei alimentatii echilibrate [!!! nu sa mori de foame, dar nici sa mananci ciocolata dimineata, la pranz si seara] si a miscarii! Asta am facut eu, ca sa am constiinta impacata, pt ca altfel dadeam vina pe crema...si nu mai avea nici un sens tot procesul de testare! Ma simt chiar bine pt ca asta m-a impulsionat sa vizitez sala mai des, ca tot mi-a expirat abonamentul ieri, si am profitat in ultima luna:D
Iar cand zic miscare, ma refer la un efort minim, un alergat usor pe banda sau bicicleta+ optional alte exercitii pt grupele de muschi pe care le vrei mai lucrate [picioarele in cazul meu]. Am fost de 2 ori si la bazin, chiar daca nu stiu sa inot, dar e o miscare foarte buna pt toti muschii, si e asa placut!! nici nu simti ca 'muncesti':D
       Cat despre mancare... 3 mese pe zi, nu am tinut un regim strict, dar atunci cand fac miscare, am mai multa pofta de viata, mananc mai bine [adica mai putin junk food si dulciuri] So... papa gatita, ce va place voua, daca puteti fara desert, cu atat mai bine, carne peste sau pui [niciodata prajite], salate etc.
      Si rezultatul: ei bine am uitat sa ma masor, dar se 'simte' :D imi simt coapsele tonifiate [diferenta pt mine e majora], celulita mai este, dar nu as avea nici o retinere sa incep sa azi sa port fuste scurte [asta daca ar tine si vremea cu mine]. Clar nu se poate asa ceva  fara miscare, dar crema 'm-a ajutat' si a grabit procesul. 
Pro: 
  • se intinde usor, intra destul de repede in piele, fata de alte creme
  • miroase super
  • lasa o senzatie racoritoare, chiar daca pare un pic lipicioasa la inceput, dispare repede
Contra:
  • un tub are 150 ml, ceea ce e cam putin pt o perioada de testare de o luna, tocmai de aceea cred ca erau si promotiile in farmacii 1+1/2 [ceva de genu, si erau 2 creme lipite]
In concluzie: imi place mult, o voi cumpara pe viitor clar! merita banii, atat timp cat si consumatorul munceste pt un rezultat!
*Tin sa mentionez ca toate cele povestite mai sunt sunt sfaturi si pareri din experienta personala, si nu pot garanta rezultatele unor alte consumatoare!

3 comentarii:

  1. merci mult de review...ma tenteaza si pe mine- venirea verii ma impinge la tot felul de proceduri extra de tonifiere ;))...in rest sunt cam lenesa

    RăspundețiȘtergere
  2. te astept la concurs: http://makeupmirela.blogspot.com/2011/04/concurs-de-primavara.html

    RăspundețiȘtergere
  3. Este promotie la aceasta crema... 1+1 gratuit

    https://ivatherm.ro/magazin-online/crema-anticelulitica-resveratrox-forte-ivatherm

    RăspundețiȘtergere