luni, 18 aprilie 2011

Mascara talk!

Hello! Stiu ca m-ati intrebat saptamana trecuta de gene, daca sunt false si ce rimel folosesc. Nu pot sa spun ca au aspect de gene false, insa sunt intradevar mai intense. Am folosit mascara Too Faced Lash Injection! [asta era marele secret! haha]
Citisem multe despre acest rimel, insa nu eram convinsa daca merita banii. Noroc ca am vazut la un moment dat pe blogul Iguanitzei trusa Look of Love de la Too Faced, ca continea si rimelul, si mi'am cumparat-o si eu.... era un fel de afacere:)) [ma refer la pret]
primul strat de rimel pt definire
Dupa primele utilizari, m-am cam enevat. Ma murdaream mereu de rimel pe pleoape, imi stricam machiajul si nu facea decat sa-mi incarce genele cu o substanta neagra care arata dubios:)). M-am gandit apoi la o  alta varianta, doar nu era sa-l arunc! Am incercat sa folosesc un rimel normal ca baza, ceva care sa dfineasca genele, fara sa le incarce[eu am folosit un rimel de la s-he, brand din DM]. Abia la stratul al doilea sa folosesc Lash Injection, cu grija sa nu ma manjesc prea tare:D. Si rezultatul imi place mult mai mult asa! 
Acum il folosesc si singur, m-am mai obisnuit cu el, cred ca s-a mai uscat un pic... sunt multi factori:)) nici eu nu cred ca mai insist asa mult cu mascara [ca deh..la fac oricum nu conteaza asa tare]
Concluzia mea e ca trebuie un pic de practica cu acest rimel, caci altfel risti sa strici tot. Asta e din cauza periutei maricele, fata de alte mascara. Deasemenea nu cred ca este rimelul potrivit pt niste gene foarte mici! [periuta mare pe gene micute... e destul de greu de lucrat]
Sper ca va sunt de ajutor sfaturile mele si sunt curioasa voi cum procedati pt un efect de gene WOW! 
pupici:* 

3 comentarii:

  1. arata super! in general imi plac perite de plastic,dar la orice mascara trebuie sa insisti,3-4 straturi .pupici.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ai un tag de la mine :-*
    http://federova.blogspot.com/2011/04/tag-3-chestionarul-lui-proust.html

    RăspundețiȘtergere
  3. o intrebare,am cumparat si eu rimelul de la To Faced dar e uscat, nu poate fi folosit,stie cineva vreo metoda "sa-l readuc la viata"? ms

    RăspundețiȘtergere