miercuri, 20 aprilie 2011

Tag "3"

Multumesc Federova pt tag!! Ma bucur ca te-ai gandit la mine!! pupici scumpa:*

3 culori preferate
  • alb
  • negru
  • roz
3 melodii preferate 
          primele 3 care mi-au venit in minte:)
3 piese vestimentare preferate
  • jensi
  • tenesi
  • tricouri largi
3 materii preferate
  • mate
  • desen
  • ...?!

3 bauturi preferate

  • apa plata
  • lipton/nestea
  • orice e fara acid e ok
3 mancaruri preferate
  • McD!!! :X
  • gratar, nu conteaza de care
  • pui

3 deserturi preferate
  • ciocolata
  • prajitura cu ciocolata
  • nutella
3 calitati
  •  ?! draguta
  • desteapta
  • fun
3 defecte
  • dezordonata
  • uituca
  • sincera

3 persoane la care tii cel mai mult
  • nu pot sa fac un top 3 

3 persoane pe care le urasti

  • nu urasc pe nimeni, dar am cateva personaje in viata mea care ma deranjeaza:))
3 obiecte la care nu ai putea renunta
  • pc/laptop
  • trusa de machiaj (stiu ca sunt mai multe obiecte...dar unul fara celalalt nu se poate)
  • telefon
3 tari pe care ai vrea sa le vizitezi

  • Anglia
  • India
  • Australia
3 lucruri pe care nu ai avut curajul sa le faci

  • sa inot (nu stiu sa inot!!!)
  • sa fac o facultate intr-un domeniu care sa-mi placa
  • sa vorbesc despre mine (aici se aplica prezentul: Nu am curajul sa o fac)
3 lucruri pe care le regreti ca le-ai facut

  • nu sunt situatii pe care le regret, ci doar oamenii pe care i-am cunoscut si regret; ar fi trebuit sa fug de cum s-au prezentat 
3 lucruri pe care regreti ca nu le-ai facut
  • nu regret nimic... nu am vrut sa traiesc cu sentimnetul "si ce-ar fi fost daca?"
Pupici:*

Un comentariu: