marți, 12 aprilie 2011

Today's make-up!

Stiu ca nu am mai postat de ceva timp poze cu make-up...so today is the day! Sper sa pot sa fac din postul de make-up ceva saptamanal! E o idee buna? inspira pe  cineva? haha

Rujul nu a iesit la fel de intens ca in realitate. Este cel de la Flormar, are si un post dedicat aici. Dupa cum ii spune si numele Supermatte, este un ruj mat, dar aici l-am 'ajutat' cu creion si TF Glamour Gloss.


Nu prea ma pricep sa-mi fac singura poze, dar sper sa intelegeti ca sunt numai pt voi :D Daca place la cineva, just let me know!
Multi pupici:*

12 comentarii:

  1. Da,da,da!
    Vrem mai des!
    Imi place ft mult :)

    PS:In foto ai gene false sau sunt natural? :D
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  2. @Sweet Crazy Lollipop: ma bucur ca iti place :D me so happy:D
    nu am gene false aici, e vorba doar de rimel:D

    RăspundețiȘtergere
  3. Si eu am crezut ca ai gene false :D
    Ai niste buze super!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce rimel folosesti? da un efect f dragut

    RăspundețiȘtergere
  5. Serios??
    Ai niste gene superbe! :)
    Ce rimel folosesti? :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Esti foarte draguta. Sa stii ca ar trebui sa faci mai multe poze cu machiaje.

    RăspundețiȘtergere
  7. Imi place mult machiajul. Eu asa ma machiez, numai ca folosesc ruj nude.

    RăspundețiȘtergere
  8. Ms mult tuturor:D ma bucur tare mult ca va place!! Cat despre rimel, nu are rost sa stric surpriza, asa ca o sa va povestesc mai multe intr-o postare speciala, cu poze! :D [sper ca v'am facut curioase] :*

    RăspundețiȘtergere
  9. Imi place mult rujul!ai niste buze foarte frumoase:X

    RăspundețiȘtergere
  10. Esti o frumoasa! Mi-e dor de tine :*

    RăspundețiȘtergere
  11. wow nice!!!!!
    visit our blog at http://uhooi.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere