vineri, 29 aprilie 2011

Today's make-up!

       Buna fetelor! Ramasesem datoare cu make-up-ul de saptamana asta, nu e cine stie ce, doar ce am purtat azi la scl. Mai mult am vrut sa va arat superbul ruj MUFE pe care vi l-am aratat ieri :x [iar sunt un pic suparata ca nu a iesit culoarea reala, dar o sa-l mai port si o sa-i mai fac poze :D]
Si intrebare: Voi cum va faceti pozele la moaca ca sa iasa bine? ca mie imi ies de fiecare data deplorabil si fata mea nu e asa !! :( 




Sper ca va place!
Pupici multi:*

7 comentarii:

  1. You look so cute! Iar nuanta rujului iti vine foarte bine!!!! :D Nici mie nu-mi ies pozele cu fata bine, din cauza asta nici nu prea am :))

    RăspundețiȘtergere
  2. mie nu'mi plac deloc pozele cu fata mea, dar incerc sa le accept:))
    din 100 de poze, maxim 5 sunt bune:|
    nu stiu de ce..
    uneori vreau sa va arat ce ten frumos am avut in ziua respectiva, fac poza si bum, iese oribil!!
    deci mai bine nu fac poze, ca scade increderea in mine!

    RăspundețiȘtergere
  3. itit sta foarte bine!
    i like it:D:*

    RăspundețiȘtergere
  4. cred ca de fel mai toate nu suntem multumite niciodata de pozele care ne ies...eu spre exemplu in mai toate am moci diferite:))...dar ma gandesc ca e normal...
    important e sa stii sa-ti gasesti acele unghiuri care te avantajeaza si te fac sa te simti bine:)
    si despre ruj nu pot sa spun decat ca e superb:C

    RăspundețiȘtergere
  5. Si mie mi se pare ca sunt cu totul alta persoana in poze, insa m-am obisnuit cu ideea. Nu prea ai ce-i face. Esti tare frumusica, nu-ti face griji :) Si rujul e foarte placut. :*

    RăspundețiȘtergere
  6. @ Lauren: Ms mult! :*

    @Denisa: Sunt sigura ca nu e chiar asa de rau, exagerezi si tu un pic:D Nu ar trebui sa-ti scada increderea in tine, acum pot sa-ti spun sigur ca pozele nu reflecta reaitates! pup:*

    @Irynuk: Ms mult!! hugs:*

    @bondarica: da asa e! oricum sa fii sigura ca am facut 50 de poze, ca sa aleg cateva pt blog! cred ca imi trebuie un aparat mai nou!ma bucur ca iti place rujul :D :*

    @Anca Buzea: Ms mult pt incurajari! cel putin nu sunt singura care crede ca 'autoportretele' astea sunt putin ciudate! :) si eu sunt foarte incantata de ruj, mai ales ca nu e o nuanta pe care as purta-o de obicei, dar imi place! pupici:*

    RăspundețiȘtergere
  7. Wow..foarte draguta nuanta rujului:x:x.Si imi place forma buzelor tale,e foarte frumoasa.

    Cat despre pozele facute la fata,au dreptate fetele,trebuie sa gasesti unghiul care te avantajeaza.Si lumina joaca un rol foarte important.

    Trebuie sa te joci cu setarile aparatului,cu unghiurile si lumina si vei ajunge sa apreciezi si pozele facute la chip:D

    Pupici:-*

    RăspundețiȘtergere