joi, 28 aprilie 2011

Today's shopping!

    Hello girls! Today's shopping e de fapt yesterday shopping, dar nu am avut pozele ieri si nu aveam cum sa va arat! 
    Ieri am colindat asa un pic prin oras si aveam niste timp de pierdut prin zona 13 Septembrie - Unirii, asa ca am vizitat magazinul Make Up For Ever! Yey! de mult vroiam sa-l localizez si sa ma uit un pic, si ieri am avut un noroc chior; Am parcat pana in Marriot, unde am gasit loc de parcare, cu gandul sa ma duc pe jos sa explorez zona. Cand ma uit in dreapta, la parterul blocului unde parcasem era fix magazinul pe care il cautam! Yey din nou! Am intrat [dupa ce m-am luptat un pic cu usa care e cam grea] si vroiam sa incerc fdt HD [160 ron] si din pacate, sau din fericire nu aveam atatia bani la mine ca mi-l luam:)) Si pudra HD e minunata [aprox 130 ron] si primerul [arca 140 ron] Astea erau produsele care ma interesau in mod special si am intrebat la fiecare si pretul ca sa fiu pregatita la urmatoarea vizita :D

 Am avut noroc ca o stiam si pe fata de la magazin, Bogdana, make-up artist care lucreaza acolo part timp. Super fata, m-a suportat cat am intrebat despre toate produsele, m-a lasat sa ma 'manjesc' pana la cot cu toate:)) glumesc [doar pana la incheieturi] Si dupa testat tot ce mai era expus, am ajuns la rujuri. Nu pot sa zic ca sunt o mare fana a rujurilor/gloss-urilor, am cateva dar nu prea ma dau on a daily basis cu ceva pe buze. Si am zis sa incerc ceva mai aprins si mai non nude [asa cum port de obicei cand ma dau]. Si asa mi'am cumparat Rouge Artist Intense nuanta 38, un roz-corai. Un ruj cremos, mat..inca nu l-am testat asa bine ca nu l-am purtat decat ieri, din magazin pana acasa. 
 Nu e cea mai buna culoarea cea din poza, insa daca sunt doritoare, promit sa revin cu swatches. 


Voi ce ati mai achizitionat in ultimul timp si ce produse recomandati?
Pupici:*

9 comentarii:

  1. :))Eu mai nimic ca sa nu zic nimic:D
    Te rog sa faci swatch:o3
    Dar in afara de ruj,ti-ai mai luat ceva?
    >:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. @sunshine: o sa fac:D doar de ruj am avut buget. imi pare rau ca nu mi-am luat si fdt :( pup:*

    RăspundețiȘtergere
  3. tot am auzit de magazinul asta,dar nu am ajuns.e pe parte cu marriot sau vis-a-vis?

    RăspundețiȘtergere
  4. @modniza: e vis a vis, dar cu vreo 200 m inainte de Marriot, cum vii dintre razoare, la un parter, Calea 13 Septembrie 117

    RăspundețiȘtergere
  5. Am trecut pe langa magazin de multe ori dar n-am intrat, am de gand insa... iar acel fdt mi-l doresc si eu :)

    RăspundețiȘtergere
  6. ah....ce pacat ca nu este si in Cluj...sau o fi...have to check...

    RăspundețiȘtergere
  7. Pare superba nuanta rujului.Trebuie neaparat sa faci un swatch:D

    RăspundețiȘtergere
  8. Foarte faina nuanta rujului :X. Sa-l folosesti cu mare placere :*.
    Si mie imi place mult pudra lor HD, dar nu am achizitionat-o pana acum. Poate pe viitor. :)

    RăspundețiȘtergere