miercuri, 13 aprilie 2011

Yves Rocher Perfect Primer



Hello everyone! Vreau sa va impartasesc despre mica mea experienta cu primerul de fata Yves Rocher! Il am de ceva timp, v-am scris aici cand l-am cumparat si poate exista fete interesate de acesta baza de machiaj/primer.
Stiu ca in poza mea pare galben, insa culoarea in realitate si in sticla este un roz-piersica. Acesta este culoare pt un ten mai inchis, ca al meu, iar pt tenurile mai albe, exista aceeasi baza, intr-o culoare mai albiciosa. [pe aceea am vazut-o decat in magazin]
Prea multe informatii despre produs nu exista, decat  ce scrie pe sticluta : Perfect Primer, Fix and Illuminate, Enriched with roses extracts. Sticla are 15 ml, insa nu e nevoie de o cantitate mare, pt a avea efect. Eu sincer il folosesc mai mult pe zonele cu mici probleme, pete si 'denivelari', adica in zona T. Il am de aproape 2 luni si cred ca mai este jumatate de sticluta plina.
Pentru mine cuvantul primer se traduce prin baza de machiaj care iti face machiajul sa dureze si sa arate fresh si la 5 ore dupa aplicare. Acesta e efectul pe care il caut, nu stiu daca exista asa ceva, sau poate caut unde nu trebuie [poate ar trebui un alt fdt pt asta:))] insa pot sa zic ca exista o diferenta sesizabila intre machiajul cu acest primer si cel fata. Imi place mai mult cum se vede cu el, imi pare ca fdt sta mai intins [cateodata, fara primer, am impresia ca se strange si imi lasa pete pe fata]. Pe scurt, 'lipeste' tot ce se aplica peste el, dar nu e un efect wow, e ceva subtil, clar nu e indispensabil, dar e mai bine un pic cu el decat fara.
Intradevar uniformizeaza, dar iar va spun sa nu ma asteptati la minuni. Efectul e destul de redus, insa pt un ten cu pb superficiale si mici pistrui [cum am eu:D] e de ajuns. Se intinde super usor, lasa o piele catifelata, o hidrateaza un pic [Nu are silicon, nu 'gadila' cum sunt bazele matifiante pe care le'am mai incercat in magazine], iar rezultatul este ca fdt se intinde mai usor si este necesara o cantitate mai mica decat in cazul in care nu as folosi baza de machiaj. 
Mirosul este destul de fin, nu deranjeaza prea tare, si nu persista pe fata. [se vrea a imita piersica cred, dar nu prea ii iese:))]
Mai spune ca ilumineaza, insa nu mi se pare. E posibil, la un nivel de microscop sa existe partile iluminatoare, insa pe fata clar nu vad nimic.



 Pro:


  • uniformizeaza
  • o cantitate mica de produs ajunge pt toata fata
  • face ca fdt sa se aplice mai usor si sa fie ncesara o cantitate mai mica 
  • potrivit pt un ten normal - uscat [ca al meu] ; nu as recomanda baza pt un ten gras sau mixt!


complet uniformizat
 Contra: 


  • as fi dorit un primer "mai mult" decat acesta:)) ; nu prea stiu cum sa explic: Yves Rocher e  subtil, natural, tocmai de aceea cine se machiaza natural, probabil ca nu simte nevoie sa folosesca primer, fie el si natural, iar disperatele ca mine, care vreau cantitate pe fata, dar si un rezultat mai 'wow'
Concluzie: imi place, dar vreau mai mult! Vreau sa incerc Primerul de la Sephora pt ten normal, l-a folosit cineva?

Pupici:*
UPDATE: Pret aprox 45 lei

9 comentarii:

  1. mersi ptr review.am folosit de la sephora,dar nu e spectaculos.oricum cere mostre,ca au fetele de la sephora.pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce pret are cel de la Yves Rocher?
    De la Sephora am folosit si primer-ul matifiant si cel cu "sidefat" insa cel matifiant e putin cam prea uleios.
    Cel mai mult imi place Primed&Poreless de la Too Faced:)

    RăspundețiȘtergere
  3. ce diferente de limbaj avem noi :)
    adica in zona bucurestiului se spune "decat" in loc de "numai":
    "decat ce scrie pe sticluta", noi in Cluj zicem "numai ce scrie pe sticluta" :)) si "decat" folosim numai cand e o propozitie negativa:) ce ciudat..

    RăspundețiȘtergere
  4. L-am avut si eu tot pe cel pentru ten inchis. Imi placea la el ca facea intinderea fondului de ten mai usoara si parca (un pic de tot ) aveam si tenul mai neted. In fine nu l-as mai lua pentru ca stiu ca exista ceva mai bun ca el si la acelasi pret.:*

    RăspundețiȘtergere
  5. @ modniza: am avut nistre mostre de la sephora , e cam siliconat, dar rezista mai bine decat asta. oricum nu m-a convins nici unul dintre ele. caut in continuare:D pup:*

    @ Amalia: Am updatat acum. cred ca a fost 45 de lei, max. cele de la sephora nu m-au convins. Cel de la TF ma incanta, dar deocamdata e cam scumput pt buzunarul meu.

    @ Denisa: nici nu stiu daca e corect:)), dar se intelege.

    @ anaioana_ciceoi: din pacate nu are scris nicaieri ingredientele, dar din ce am citit pe site, sunt 'numnai naturale'...so...i don't know :D

    @ Alia: Ce exista mai bun la acelasi pret?! :D acum ca te'ai dat de gol, TREBUIE sa-mi spui :D pupici:*

    RăspundețiȘtergere
  6. thks de review, eu nu am mai folosit inca nici un primer, insa cred ca e cazul sa caut ceva...vara imi apar pete de la soare si nu vreau sa folosesc fond de ten, sa il transpir aiurea...

    RăspundețiȘtergere
  7. Buna! am o rugaminte.Dupa ce se termina produsul baza de machiaj de la yves Rocher ai putea sa imi trimiti prin posta flaconul.doresc sa il folosesc ca tester daca mi se potriveste nuanta.Suport integral cheltuielile postale.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna! Nu am terminat primerul nici pana acum, desi e cumparat de multa vreme... am avut alte produse pe care le-am folosit. Chiar daca in sticla afara rozaliu, pe fata eu nu vad vreo culoare. Daca imi lasi date de contact, fac tot posibilul sa te ajut, si sa iti trimit ce mi-a mai ramas din el. :) pupici

      Ștergere