joi, 16 iunie 2011

Castigatoare giveaway!

Hello everyone!
Iar am avut pb majore cu internetul, nu credeam ca mai ajung azi sa fac postarea asta:)). Dar sunt aici, si tocmai am facut lista cu inscrierile. E chiar funny faptul ca de cand am anuntat acest giveaway, numarul de followers a crescut exact cu numarul inscrierilor [sau undeva pe acolo:)) +-2]
 [nu e cel mai bine filmat 'clip', dar macar se intelege ceva;))]

Pt extragere am aplicat metoda pe care am mai vazut-o si la alte fete si care mi se pare foarte ok. Am folosit random.org si am generat 3 numere, cel de-al treilea fiind castigator. Felicitari castigatoarei!

Astept mail cu datele tale (nume, adresa) pe juliasomething@yahoo.com in termen de 48 de ore, adica pana pe 18.06.2011 ora 22:00.

4 comentarii:

  1. Buna, nu sunt sigura , pentru ca nu vad foarte clar, dar e chiar numele meu castigator?:D Nu-mi vine sa credddddd :x:x:x

    RăspundețiȘtergere
  2. @ Dana Butnaru: Eu vad foarte clar ca e numele tau, ca daca nu ra clar nu puneam clipul si anuntam direct:)), plus ca poti sapui pauza si sa vezi mai bine. oricum se vede clar! :D felicitari:*

    RăspundețiȘtergere
  3. Am trimis mail, sa imi spui daca lipseste ceva. Te pup!

    RăspundețiȘtergere