luni, 20 iunie 2011

FDT Sephora: Perfecting cover foundation

Hello everyone!


 Mi-am incercat norocul acum ceva mai mult de o luna cu un nou fdt, si de atunci tot aman sa scriu despre el. A fost prin aprilie promotia aia cu cardul Glamor, primeai diverse reduceri in Sephora bla bla... si am vrut sa-mi cumpar Amaging face liquid foundation de la Too Faced. Am intrebat cateva fetele despre el, darnu am primit prea multe pareri. L-am testat in magazin si nu prea imi acoperea nimic de pe fata, cu reducere era vro 110 lei si nu avea pompita. Asa ca am renuntat la el, in schimb fata din Sephora mi-a dat sa testez acasa  'noul' fdt de la Sephora cu 'advanced definition'. 















L-am luat acasa, l-am pus pe fata si nu stiu exact de ce, dar m-a fermecat. Au urmat vreo saptamana in care tanjeam dupa el... Pana cand mi l-a luat iubi cadou.


Incepand sa-l folosesc, incep sa imi dau seama ca parca nu e ceea ce ma asteptam. Singurul lucru care mi-a placut e culoare, care chiar mi se potriveste..macar atat:)) Aplicarea ... a fost bataie de cap mare la inceput, pana sa gasesc o varianta valabila pt acest fdt. Eu de obicei folosesc buretel pt fdt, insa cu minunea asta nu merge sa intinzi pur si simplu. E bine ca m-am prins la timp ca am parte de un rezultat acceptabil daca tamponez cu buretelul, si prin tamponare obtin si o acoperire mai buna, insa trebuie avut mare grija sa pastrez totusi aspectul natural al tenului si sa nu apara efectul de masca.



Alt mic inconveniet pe care l-am remarcat ar fi faptul ca fdt se strange pe fata dupa ceva ore de stat de fata. Aici poate ca sunt eu prea pretentioasa, nu scrie nicaieri ca rezista 24h, dar nu e asa de tragic, nu e ca si cum nu mai poti sa mergi pe strada. Se observa putin, dar probabil sunt eu prea obsedata de perfectiune. Trebuie tinut seama ca eu l-am folosit numai peste baza de machiaj de la Too Faced (despre care am scris aici), deci nu prea stiu cum s-ar comporta fara, probabil mai rau s-ar 'sterge' de pe fata si mai repede. 


Pot sa mai spun ca are o textura lichida [tenul meu este normal-uscat], insa pe mine nu ma influenteaza in nici un fel asta.



Pro: (acum observ ca sunt bile albe numai pe partea de functionalitatea a ambalajului, insa nu pot sa zic nimic de produs)

  • nuanta [in cazul meu]
  • miros suportabil [in sensul ca nu e nimic asa de deranjat incat sa nu il pot pune pe fata]
  • are pompita
  • are un sistem interesant de pompare a lichidului, pe masura de se consuma, se ridica fundul recipintului si astfel poti sa vezi foarte clar cat mai e in sticluta.
Contra:
  • se intinde cam nasol
  • nu rezista foarte bine pe fata si se 'curata' la orice atingere : telefon, haine, servetel..etc
  • se consuma destul de mult la o aplicare [asta cred ca e din cauza metodei mele de aplicare]

Concluzie: e un fdt mediu, absolut obisnuit, chiar cred ca exista produse de la alte firme la acelasi pret sau mai ieftine, mult mai bune, nu il recomand, nu l-as recumpara.

Pret : 65 lei

Sper ca v-am fost de folos! Pupici:*

Un comentariu:

  1. da si eu am patit la fel cu un FDT de la Chanel, in duty free- cand l-am pus acolo pe fata acoperea superb, arata mirific, dar dupa ce am ajuns acasa, dupa 2-3 purtari, mi se parea ca nu mai acopera deloc. Cred ca ar trebui ca mostrele sa fie mai consistente, ca sa apuci sa folosesti produsul macar de 5/6 ori inainte sa vezi daca ti se potriveste.

    RăspundețiȘtergere