miercuri, 8 iunie 2011

Giveaway!!!

Hello everyone! Se pare ca sesiunea asta m-a rapit de tot, dupa cum se vede, nu am mai postat mare lucru luna asta, dar maine am ultimul examen si promit sa imi revin! Intre timp am ajuns si la peste 100 de followers, nu am apucat sa sarbatoresc :D


Dupa ce ca nu am avut timp de nimic, mi-a disparut si internetul saptamana trecuta [si inca nu a revenit], si culmea exact in zilele alea castigasem si eu un giveaway cu pensula Sigma F80. Evident ca nu am reactionat in timp util, si am ramas cu gandul la ea. uff...


Acum avand mai mult timp sa-mi verific mail-urile, am vazut mail-ul de la Sigma care ma anunta ca imi ofera o pensula F80 Flat Top Kabuki (100 followers +)pt ca am intrat in programul lor de afiliere. Yeee...deci nu e totul pierdut:))


Siiiii, dupa cum stiti, pot sa organizez un giveaway cu acelasi premiu. Ceea ce mi se pare super, pt ca stiu ca sunt inca multe fete care isi doresc aceasta pensula si nu au avut pana acum noroc sa o castige sau nu o pot cumpara.

Asadar, ceea ce trebuie sa faceti pt a va inscrie:

1. Sa ma urmariti prin GFC
2. Sa scrieti o postare despre acest giveaway, cu link activ catre acest post.
3. Scrieti un comentariu la aceasta postare care sa cuprinda:        

        numele cu care ma urmariti prin GFC,
        link-ul catre postul vostru despre giveaway,
      si de unde si de ce va place [sau nu:))] sa imi urmariti   
      blogul. [asta e doar pura curiozitate...astept idei, sugestii,   
      pareri,...ce vreti voi sa imi scrieti:D]


LATER EDIT: in cazul in care nu aveti blog, va puteti inscrie oricum, mai ramai celelalte 2 mici 'cerinte';))
Ahhh...si castigatoarea o voi alege cu random.org, cred. Are cineva o idee mai buna?!;))

Giveaway-ul este deschis de azi 08.06.2011 pana in data de 15.06.2011 . 

O singura rugaminte am: in cazul in care detineti deja aceasta pensula, sa nu va inscrieti pt a da sansa unei fete care nu o detine sa se bucure de ea. :D ms!

Good luck everyone! Pupici:*

25 de comentarii:

  1. Hello,
    Gfc: papaia
    Email: papaiaroxa@gmail.com
    Posted on blog:http://heartbroken44.tumblr.com/post/6330518679/great-giveaway
    Kiss

    RăspundețiȘtergere
  2. Forgot...And i love to see more reviews...

    RăspundețiȘtergere
  3. Hi,
    Count me in!
    I'm a new follower via GFC:framboesa
    Email:framboesadourada(at)gmail(dot)com
    Blogged at http://coentroazul.blogspot.com/2011/06/giveaway-sigma_08.html
    I l´d like to see your outfits of the days and your fav products ;))

    RăspundețiȘtergere
  4. GFC: Ana Popescu
    Blog: nu am...
    Te citesc pentru ca imi plac review-urile tale: honest and fun :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna!
    GFC: Georgiana Mirela
    Nu am blog.
    Imi plac rubrica Today's make-up si review-urile.
    Mi-ar placea sa ne spui si preferatele lunii.

    RăspundețiȘtergere
  6. I like to see colors of new lipsticks :)
    GFC:lemonadarosa
    Email: lemonadarosa (at)gmail(dot)com
    Beso!

    RăspundețiȘtergere
  7. Particip: Te urmaresc prin GFC cu numele de mariana
    E-mail faur_mariana65@yahoo.com
    Am postat despre concurs pe pagina mea de facebook,unde am dat share si am scris cateva randuri,aici http://www.facebook.com/profile.php?id=100000243597364
    Imi plac foarte mult reviewrile de pe blogul tau,care ma ajuta mult in luarea unor decizii

    RăspundețiȘtergere
  8. Holla chica
    My GFC:almerinda
    Mail:cheirotalco@gmail.com

    Posted on my blog:http://pinkbelly.tumblr.com/post/6388719586/great-giveaway
    Vrei sa vezi mai multe comentarii privind produsele celebru (MAC), de asemenea, pe un design perfumes.The nu-i a ta bolg `t foarte charming.Sorry. :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Buna!
    GFC: vasi_12
    email: vasi_12@yahoo.com
    Imi plac review-urile.

    RăspundețiȘtergere
  10. Yo participo too!
    Follow via GFC:coentros
    Email: coentros.azuis@gmail.com
    Love your blog!
    Also wish to see more of your favorite products and brands ;):)

    RăspundețiȘtergere
  11. buna,
    gfc:andreeabacau
    email:yadydeea_puss[at]yahoo[dot]com
    am postat p blog;http://andreeabacau.blogspot.com/2011/06/giveaway-by-julia.html
    mi-ar placea review-uri despre produse pt par

    RăspundețiȘtergere
  12. Hi,
    Im follower Eunice.
    With email: meu.eunice@gmail.com
    Mi-a plăcut să văd mai multe aşezări şi opinii despre produse, dar sincer ...
    Kiss.

    RăspundețiȘtergere
  13. Buna
    GFC:cominhos
    Email:cominhos (at)gmail(dot)com
    Xoxo

    RăspundețiȘtergere
  14. GFC: cup_of.coffee
    Email: cup_Of.coffee at yahoo dot com
    Ca sa fiu sincera am dat follow pentru concurs, dar am rasfoit putin blogul si am ramas cu o impresie buna. Imi plac postarile make up of the day (you're beautiful) si review-urile.

    (nu am blog)

    RăspundețiȘtergere
  15. Buna, te urmaresc prin GFC cu numele Dana Butnaru,nu am blog dar am postat pe fb http://www.facebook.com/dana.butnaru/posts/217413738290068
    Urmaresc blogul tau pentru ca imi plac postarile today's shopping si today's make-up.
    Have a nice day!

    RăspundețiȘtergere
  16. Bunaa
    Te urmares prin Gfc cu numele de Dariaa.
    Am postat aici:http://opasiunepentrucosmetice.blogspot.com/2011/06/giveawayuri-de-la-sigma.html
    Email:pitikss@yahoo.com
    Mi-ar placea sa vad review-uri si lotd-uri :D.

    RăspundețiȘtergere
  17. buna!
    GFC: Anamaria T
    am postat aici http://www.facebook.com/profile.php?id=100001863337020#!/profile.php?id=1807093147
    email: ana_maria4all@yahoo.com
    imi plac mult reviewurile
    pupici

    RăspundețiȘtergere
  18. Gosh,fantastic giveaway!
    Congratulations!
    I'm a follower GFC: amora
    Email:amorafresca (at)gmail(dot)com
    Thanks and good luck.

    RăspundețiȘtergere
  19. Buna! Te urmarecs prin gfc cu numele Cristina Dragomir.Din pacate nu am blog...Imi place felul de a scrie , faptul ca esti simpatica , sincera si as dori sa vad mai multe review-uri pentru ca , pe noi , cititorii, chiar ne ajuta sa luam niste decizii in ceea ce priveste cumpararea unor noi produse:) Multumim!

    RăspundețiȘtergere
  20. Te urmaresc cu numele Ana si am postat aici: http://annavasilescu.wordpress.com/2011/06/13/giveaway-2/

    Imi plac articolele tale unde prezinti atat subiectiv cat si obiectiv produsele.

    RăspundețiȘtergere
  21. Hey
    Gosh!Great giveaway!
    GFC:damasco
    Email:damascoamarelo@gmail.com
    Thanks!!!

    RăspundețiȘtergere
  22. GFC: Cris
    Email: neith4u at yahoo dot com
    Nu am blog.
    Mi-ar placea sa postezi din cand in cand si poze cu tinutele tale.

    RăspundețiȘtergere
  23. Buna!
    GFC: Adriana
    Blog post: http://polish-addiction.blogspot.com/p/giveaways_27.html
    Email: nica.adriana48@yahoo.com
    Hmm cred ca ar fi interesant sa vedem niste OTDs sau in cazul meu NOTDs (nail addict :D:D)

    RăspundețiȘtergere
  24. Bună! :)

    Te urmăresc prin GFC cu numele Șuiu Andreea-Otilia.

    E-mail: andreeasuiu@gmail.com

    Cel mai mult îmi place rubrica "Today's shopping" ;)

    RăspundețiȘtergere
  25. Buna!Te urmaresc prin GFC cu numele de Adriana, iar adresa de mail este:adriana_cavaleru@yahoo.com.Imi plac cel mai mult postarile de tip review si cele LOTD, mi-ar placea sa mai multe LOTD chiar daca sunt machiaje mai simple, de zi sau mai complexe.De asemenea mi-as dori sa postezi mai des.Multumesc!

    RăspundețiȘtergere