luni, 11 iulie 2011

Ce am mai facut in saptamana care a trecut!

Am decis sa ies din tristetea mea absoluta si sa spun, pe scurt, ce am facut in ultimile zile. Beauty related, desigur.
Am vizitat Mini Prix-ul din Otopeni, care era plin de oameni, desi afara erau 40 de grade. Cautam o rochita, ceva mai elegant pt o sedinta foto. M-am ales cu un fel de bluza foarte mare, care mie imi vine rochita si in care transpir ingrozitor [ e material d-ala de perdea, cum se poarta acum]. In rest nu am avut ce alege, ca as mai fi vrut si ceva de incaltat..... dar nici o sansa.
Am vizitat Sephora, ca tot se lauda cu reduceri. Am constatat ca sunt la reducere aceleasi produse care erau si in iarna.... [vad ca nu se mai termina stocul], deci nici astea nu m-au incantat.
Am incercat pensula Sigma F80 pt a aplica fdt. Pana acum am folosit-o pt pudra de cateva ori, pt ca imi era 'mila' sa o murdaresc:)). Dar am zis sa vad si eu ce efect 'extraordinar' are cand aplic fdt. E ok, se acopera repejor, uniform...imi place. Ceea ce ma face sa imi doresc si un alt fdt, ca sa nu il termin pe cel de la Givenchy, pe care il pastrez pt sedinte foto si evenimente mai speciale. Asta pt ca probabil o sa raman fara bani..si ... intelegeti voi.
Mi-am cumparat vouchere de pe net pt mani+pedi, cosmetica. Inca nu le-am testat, dar ma simt bine ca sunt acoperita in domeniu asta.  Am mai fost sapt trecuta, tot cu un voucher, la o tanti care le facea pe toate in salonul ei, undeva pe la ferdinand. Era chiar oferta, cu 52 de lei era : spalat, coafat, mani, pedi, epilat tot. Doar ca e cam departe de mine.... si la pret intreg parca e prea departe:))
Am primit pozele de la o sedinta foto de acum vro 2 sapt, dar a meritat asteptarea, o sa le impartasesc cu voi...daca va face placere desigur.
Sfaturi pt relatii..sau cum sa zic.... cum sa ma port cu lumea:))..are cineva?! I'm in need.
Pupici:*

Un comentariu: