joi, 7 iulie 2011

Sigma F80 guest review!

Hello everyone!
Chiar daca eu mi-am urat viata in ultimul timp, Dana [castigatoarea minunatei pensule] a fost o scumpa si mi-a scris cateva cuvinte dupa ce a inceput sa o foloseasca. Pe mine m-a incantat foarte mult sa-i citesc gandurile, m-am regasit in randurile scrise de ea, si vreau sa impartasesc asta cu voi. 


"Intentionam sa iti trimit cateva cuvinte legate de pensule F80 de acum cateva zile, dar am avut treaba si nu prea am mai avut timp sa iti povestesc asa detaliat tot, nu vroiam sa scriu 3 cuvinte pe fuga. Oricum am avut mai mult timp sa o testez :D big grin. Asa ca, pregateste-te pentru un mail kilometric.
Nu  am descoperit nimic in plus fata de ce au zis si restul fetelor care au pensula.
Imi place foarte mult pensula, este moale, fina, pufoasa, foarte deasa => o placere sa ma joc cu ea pe fata. Imi place si desing-ul care este foarte profi, manerul este foarte bine fixat, drept.
Iata si experienta mea cu F80 (ce formulare:)) laughing )
-In primul rand, am incercat-o cu fond de ten lichid si  imi place mult!
Am aplicat  fondul de ten  foarte rapid si usor cu ea, rezultatul a fost foarte natural, uniform. Eram familiarizata cu aplicarea fondului de ten lichid cu pensula de mai multa vreme; ca termen de comparatie am pensulele flat top si stipple brush de la Elf Studio, pensule care isi fac si ele treaba bine.
Am folosit intai pensula flat top(elf) o perioada, finishul era ok si cu ea, doar ca mi se parea un pic incarcat tenul. Am incercat apoi stipple brush si mi-a placut mai mult rezultatul obtinut cu aceasta pensula decat cel obtinut cu pensula flat top(elf), tenul arata mai natural.
Acum, ca am avut ocazia sa incerc si F80 de la Sigma, pot sa zic ca foarte mare diferenta intre rezultate nu este, insa finishul obtinut cu F80 este mai natural decat cel obtinut cu pensula stipple, tenul arata mai bine(si parca si aplicarea e mai simpla, uniformizez mai repede fondul de ten). Imi place mai mult,e cel mai bun rezultat obtinut . Am folosit acelasi fond de ten  deci diferenta e de la pensule, nu de la fondul de ten.
-In al doilea rand am incercat F80 cu fond de ten mineral ( la fel, inainte il aplicam cu pensula flat top de la elf studio).Imi place  rezultatul dar nu mi-am dat seama daca sunt diferente intre aplicarea cu flat top(elf) si aplicarea cu F80.Arata foarte bine oricum si fondul de ten mineral aplicat cu f80.
- In al treilea rand am incercat sa aplic si pudra cu f80 dar nu imi place pentru asta.Oricat scutur excesul, unde ating prima data cu pensula ramane mai mult produs,nu se intinde cat de bine vreau eu, se vede incarcat si neuniform. Pentru aplicarea pudrei imi place mai mult o pensula mare cu peri  lungi, rotunda la varf. Oricum, mi-am dorit pensula pentru fondul de ten lichid nu pentru pudra.
In concluzie, sunt multumita de pensula,  imi place foarte mult si sunt foarte fericita ca am castigat-o, acum aplic fondul de ten lichid doar cu aceasta pensula.
Multumesc pentru sansa oferita. "


Intradevar s-au scris muuuuulte cuvinte despre aceasta pensula, nu cred ca as mai avea ce sa mai adaug si eu, insa cateva randuri o sa scriu si eu. Cat de curand sper. 
Pupici :*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu