joi, 14 iulie 2011

Today's shopping! + gift

Hey!
Azi am fost la posta si am ridicat coletul de la KKCenterHK, o minunata pereche de gene, pe care am vrut-o pt review.
LATER EDIT: Aceste gene mi-au fost trimise de catre KKCENTERHK pt review, este o sponsorizare/cadou.

Si dupa am fost in DM, in cautarea unui produs minune care sa-mi faca parul mai 'domolit', mai usor de aranjat, de indreptat. Si evident ca m-am ales cu mai multe produse, sfarsind prin a cheltuii toti banutii pe care ii aveam la mine:)) [crema de par domolit, base coat pt unghiute, crema de fata pt toate tipurile de ten, demachiant si dischete ;))]


Si ce scrie pe eticheta produsului crema, care cica face parul sa se aranjeze mai usor:
Abia astept sa incerc genele si sa vad cum mi se intinde acum parul:)) Va tin la curent!
Pupici:*

3 comentarii:

  1. Cat a fost base coat-ul d la S-he? :d

    RăspundețiȘtergere
  2. doar o pereche de gene ai luat de pe acel site?Si cam cat ai dat pe transport si unde ti-a venit coletul,la post vamala sau la cea de unde apartii?

    RăspundețiȘtergere
  3. @Chocolate Girl: Base Coat-ul a fost 11 lei, parca 11 si un pic.

    @PreciousBoutique: am modificat postarea, pt ca intradevar nu am fost destul de clara. Genele au fost trimise cadou de la ei, nu am platit nimic. Le-am primit la posta vamala, sunt venite din Hong Kong.

    RăspundețiȘtergere