marți, 20 septembrie 2011

Cosmetic Beauty Hair Shopping!

Hello!!
Da..am fost si eu la marele targ..chiar de 2 ori... asta ca sa nu cumva sa ratez ceva... m-am ales si cu un machiaj gratuit..ca in fiecare an..[observ ca incepe sa devina traditie pt mine] Dar cel mai important este faptul ca m-am ales cu cateva mici lucrusoare care ma fac fericita!
Mai aveam un pic sa imi iau si o placa de par care indreapta parul ud...dar mai bine fara! [nu sunt inca convinsa de cat de 'buna' e pt par], asa ca deocamdata placa a ramas la capitolul 'moft'. 
Voi ce ati cules de la targ?
Pupici:*
btw... mascara e luata din alta parte, dar in aceeasi zi... e promotia cu 20 de lei, am zis ca merita :D

4 comentarii:

  1. prietena mea cea mai buna are o placa dinasta pentru "par ud". foloseste termoprotectie si nu stiu cate masti de ingrijire si degeaba !! tot i-a ars parul foarte tare :) .
    placa care o are ia scoate abur cand indrepti parul ud :)) , eu am zis de la inceput ca e ciudat dar cine sa ma creada?!?!:))

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt curioasa cat e fdt SLA? Si mai ales sa revii cu review la el :D. Merci :*

    RăspundețiȘtergere
  3. @Iulia: fdt SLA a fost in jur de 86 de lei, o sa scriu cateva cuvinte despre el cand o sa incep sa-l folosesc...deocamdata mai am dn cele ma vechi. pup:*

    RăspundețiȘtergere