miercuri, 5 octombrie 2011

Cumparat si nepurtat!

Buna!
Sunt un pic ingandurata de cateva zile... ma tot chinuie gandul ca am 2 dulapuri plina cu haine, iar de fiecare data cand trebuie sa merg undeva, sa ma imbrac cu ceva dragut... nu am cu ce. Sau nu imi mai plac mie. Asadar... fortata oarecum de acest gand, ma gandeam sa impartasesc cu voi cateva din lucrusoarele pe care le-am cumparat si nu le-am purtat, sau le-am purtat o data, multe dintre ele au fost decat probate de mai multe ori [asta din disperarea de a le purta, am incercat tot felul de combinatii, care nu prea au iesit, intr-un final fiecare ajungand la loc, in dulap]. 
Acum vreo 2 saptamani, tot din disperare ca nu aveam cu ce sa ma incalt mi-am cumparat o pereche de balerini... pe care i-am probat de vreo 2 ori..si nu i-am purtat deloc, mai ales ca dupa mi-am cumparat o alta pereche care imi place mai mult si acum o port numai pe aceea. 
Deci... daca intereseaza pe cineva acest produs, just let me know. Nu am mai facut niciodata acst lucru [sa vand ce am cumparat pt mine], insa nu se stie niciodata de unde  sare iepurele, si reusesc sa scap si de lucrurile care imi ocupa spatiu degeaba si pe care se pune praful.... si poate invat sa nu mai cumpar lucruri aiurea :(. 
Marime 38.
Pret 90 de lei. Cu atat i-am cumparat, din unirii [de la etajul 2 sau 3...erau un fel de stand pe mijlocul culoarului, numai cu incaltaminte].
Sper sa nu ma judecati pt ce fac...
O zi buna tuturor! Pupici:*

Un comentariu:

  1. Daca erau 35 ti-i luam eu:) Foarte buna ideea! Si eu am facut asa cu diverse cosmetice, farduri etc pe care nu le-am folosit niciodata sau doar le-am incercat. Mi se pare aiurea sa tii lucruri de care nu ai nevoie. Cu banii aia iti poti cumpara alte chestii pe care ti le doresti:)
    Bafta si sa ne mai arati si alte lucrusoare dragute!

    RăspundețiȘtergere