luni, 3 octombrie 2011

Discount @ Sephora

Buna!
Am o mica dilema azi. E prima zi de fac... dar e doar deschiderea, asa ca ma duc de maine. Siii... mi-am adus de reducerea de la Sephora pe care am primit-o prin posta acum vreo saptamana... si care mai are putin si expira (pana pe 6 oct mai exact). Si ca sa ma inveselesc un pic as vrea sa profit de oferta si sa imi cumpar ceva... insa nu stiu ce!
Voi ce va doriti sau merita sa imi cumpar de la Sephora, chiar daca momentan nu am nevoie de nimic? Chiar o sa merg pe mana voastra:) 
Deasemenea am primit si o 'invitatie' cu -20% pt orice achizitie, pe care nu am cui sa o dau sa se bucure de ea... asa ca daca exista o doritoare.. o rog sa imi dea un semn, un msg cu un nr de tel [promit sa nu il public].. orice semn promit sa il bag in seama. 
Pupici:*

3 comentarii:

  1. Buna! Cred ca, daca tot ai o reducere, poti investi intr-un fond de ten bun - daca ai vreo curiozitate sau un parfum de calitate, lucruri care iti vor folosi pe termen lung. Eu as alege un ruj de la YSL sau unul Chanel, O paleta de la UD sau Too Faced ...Iar daca mai ai acea "invitatie", pick me!

    RăspundețiȘtergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  3. Hmmm...incearca ceva de la Benefit. Sau nu stiu. Din pac ate nu am Sephora in oras si in Timisoara abia la sfarsitul lunii se deschide.

    RăspundețiȘtergere